پایگاه خبری-تحلیلی ایرلاین پرس | سرگردانی مسافران پرواز استانبول به تهران در فرودگاه امام + جوابیه

تاریخ خبر: // کد خبر: 174805 // // // //


سرگردانی مسافران پرواز استانبول به تهران در فرودگاه امام + جوابیه

پرواز استانبول به تهران هواپیمایی معراج حدود ساعت ۴ بامداد در تهران به زمین نشست. مسافران با اتوبوس به درب ورودی سالن A منتقل شدند، ولی درب بسته بود!! مسافران مجبور شدند یک‌ساعت در سوز و سرما در محوطه‌ی باند فرود هواپیماها بأیستند تا اتوبوس دیگری بیاید و آن‌ها را به درب B منتقل کند. مسافران بعد از ورود به درب B فهمیدند چمدان‌های‌شان به سالن A منتقل شده است!!


سرگردانی مسافران پرواز استانبول به تهران در فرودگاه امام + جوابیه

پرواز استانبول به تهران هواپیمایی معراج حدود ساعت ۴ بامداد در تهران به زمین نشست. مسافران با اتوبوس به درب ورودی سالن A منتقل شدند، ولی درب بسته بود!! مسافران مجبور شدند یک‌ساعت در سوز و سرما در محوطه‌ی باند فرود هواپیماها بأیستند تا اتوبوس دیگری بیاید و آن‌ها را به درب B منتقل کند. مسافران بعد از ورود به درب B فهمیدند چمدان‌های‌شان به سالن A منتقل شده است!!

راننده اتوبوس هم که با اعتراض مردم نسبت به معطلی و سرمای هوا مواجه شده بود به جای حل مشکل گفت: «من هم لباس‌هایم را در می‌آورم تا مثل شما سرما بکشم!!»

جوابیه دفتر ارتباطات ، اطلاع رسانی و امور بین الملل شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) :

با سلام واحترام

ضمن تبریک عید نوروز ، باتوجه به پخش ویدیو 34 ثانیه ای با عنوان “سردرگمی مسافران در فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره)” در صبح روز 10 فروردین ماه 1398 جوابیه ذیل جهت تنویر افکار عمومی تقدیم می گردد.
خواهشمند است مطابق با قانون مطبوعات نسبت به انتشار این جوابیه در آن رسانه وزین اقدام فرمایید.
” فیلم یاد شده مربوط به پرواز ورودی استانبول به تهران در مورخ 25 اسفند ماه سال 1397 بوده و بر خلاف ادعای بیان شده مبنی بر انتظار یکساعته مسافران، به اطلاع می رساند بر اساس بازبینی دوربین های کنترلی و امنیتی مسافران 6 دقیقه و 30 ثانیه به دلیل نقص فنی در سامانه خودکار باز شدن درب، در مقابل درب باسلانچ سالن غربی A منتظر مانده و سپس توسط شرکت هندلینگ به سمت سالن شرقی B راهنمایی و منتقل شدند .”
گفتنی است براساس گزارش رئیس ایستگاه شرکت خدمات مسافری (هندلینگ) بارهمراه مسافر نیز پس از دقایقی به سالن مذکور برای تحویل به مسافران منتقل شده است.
با عنایت به مطالب ذکر شده ضمن پوزش از ایستایی مسافران محترم آن پرواز ، یادآور می شود نقص فنی در سامانه خودکار باز شدن درب نیز در همان روز رفع گردیده است.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از کانال تلگرامی اخبار هوانوردی کن نیوز


دیدگاه خود را بنویسید




برچسب های خبر: ,,,,,,,,,,,,,,

آخرین اخبار

پربازدید


آتا


آسمان


اترک


ايرتور

پويا


تابان


زاگرس


سپهران


ساها


قشم


کاسپين


کيش


ماهان


معراج


نفت


هما

رصد آب و هوا و وضعیت پروازها

رصد اطلاعات پرواز توسط مسافرین

ایران ایر تور

آرشیو

آتا

آرشیو

آسمان

آرشیو

اترک

آرشیو

نفت

آرشیو

تابان

آرشیو

زاگرس

آرشیو

ساها، سپهران

آرشیو

قشم

آرشیو

کاسپین

آرشیو

کیش ایر

آرشیو

ماهان

آرشیو

معراج

آرشیو

هما

آرشیو

سایر ایرلاین ها

آرشیو

ایرلاین های خارجی

آرشیو