پایگاه خبری-تحلیلی ایرلاین پرس | سوتی هواپیمایی سپهران + توضیحات سازمان هواپیمایی کشوری

تاریخ خبر: // کد خبر: 183577 // // // // //


سوتی هواپیمایی سپهران + توضیحات سازمان هواپیمایی کشوری

امروز فیلمی در ‌فضای مجازی منتشر شد مبنی بر اینکه مسافران شرکت هواپیمایی سپهران مسیر تهران به شیراز به دلیل تغییر ساعت پرواز این شرکت بدون اطلاع قبلی، ‌‌دچار زیان شده‌اند و با وجود بیش از یک هفته‌ پیگیری، هیچ مقام مسئولی از این شرکت هواپیمایی برای جبران زیان آنها پاسخگو نیست‌. طی پیگیری های صورت پذیرفته، مدیر روابط عمومی سازمان هواپیمایی در این خصوص گفت: مسافران جامانده پرواز تهران – شیراز ‌سپهران، مطمئن باشند پول بلیت پرواز به آنها برگردانده می‌شود.


سوتی هواپیمایی سپهران + توضیحات سازمان هواپیمایی کشوری

امروز فیلمی در ‌فضای مجازی منتشر شد مبنی بر اینکه مسافران شرکت هواپیمایی سپهران مسیر تهران به شیراز به دلیل تغییر ساعت پرواز این شرکت بدون اطلاع قبلی، ‌‌دچار زیان شده‌اند و با وجود بیش از یک هفته‌ پیگیری، هیچ مقام مسئولی از این شرکت هواپیمایی برای جبران زیان آنها پاسخگو نیست‌.

عنوان شده است که این پرواز به شماره ۴۳۰۳ ‌مسیر تهران – شیراز قرار بوده است ساعت ۲۳:۴۰ (طبق ساعت درج شده در بلیت) انجام شود، اما زمانی که مسافران حدود ۱.۵ ساعت قبل از انجام پرواز در فرودگاه حاضر شده‌اند، به آنها اعلام شده است که پرواز مذکور ساعت ۲۲ انجام شده است در حالی که سپهران به این مسافران جامانده اطلاع‌رسانی قبلی نداشته است.

فیلم منتشر شده توسط یکی از مسافران جامانده در فضای مجازی:

طی پیگیری های صورت پذیرفته از سازمان هواپیمایی کشوری، رضا جعفرزاده، مدیر روابط عمومی این سازمان، در این باره گفت: هرگونه تغییر ساعت پرواز باید از طرف شرکت‌های هواپیمایی با اطلاع‌رسانی قبلی و در زمان مناسب انجام شود و در این باره الزام شده است که اطلاع رسانی‌ها از سوی شرکت‌ها، به‌موقع و ‌کامل باشد.

وی ادامه داد: حال اگر این شرکت هواپیمایی، اطلاع‌رسانی قبلی نداشته است ضرورت دارد مسافران اعتراض‌های خود را در سایت سازمان هواپیمایی کشوری واحد رسیدگی به شکایات درج کنند و مطمئن باشند قطعاً سازمان هواپیمایی کشوری این موضوع را پیگیری می‌کند.

مدیر روابط عمومی سازمان هواپیمایی با تأکید بر اینکه شرکت‌های هواپیمایی باید بر اساس آیین‌نامه حقوق مسافر عمل کنند، اضافه‌ کرد: شرکت‌های هواپیمایی‌‌ ملزم به اجرای آیین‌نامه حقوق مسافر که به آنها ابلاغ شده است‌، هستند.

وی یادآور شد: آن تعداد مسافرانی که در پرواز سپهران دچار زیان شده اند و مدعی هستند شرکت هواپیمایی به آنها اطلاع رسانی قبلی بابت تغییر ساعت پرواز نداشته است، حتما شکایت خود را از طریق سایت سازمان هواپیمایی کشوری ارسال کنند و مطمئن باشند بدون هیچ شک و شبهه، حقوق مسافر احصا و پول بلیت به آنها برگردانده می‌شود.

جعفرزاده در پاسخ به این سوال که آیا‌ معمول است یک  شرکت هواپیمایی ساعت پرواز خود را تغییر دهد؟ اظهار داشت: به هر حال احتمال تغییر ساعت به هر علت وجود دارد در این مورد خاص هم مطمئن باشید سازمان هواپیمایی برررسی می‌کند که چرا این شرکت هواپیمایی ساعت پروازی خود را تغییر داده است اما موضوع مهم در این حوزه، اطلاع‌رسانی قبلی و به‌موقع شرکت هواپیمایی به مسافر است تا به‌موقع از تغییر ساعت پرواز آگاه شوند.

 

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از : خبرگزاری مهر // خبرگزاری فارس


دیدگاه خود را بنویسید




برچسب های خبر: ,,,,,,,,,,,,,,,,,,

آخرین اخبار

پربازدید


آتا


آسمان


اترک


ايرتور

پويا


تابان


زاگرس


سپهران


ساها


قشم


کاسپين


کيش


ماهان


معراج


نفت


هما

رصد آب و هوا و وضعیت پروازها

رصد اطلاعات پرواز توسط مسافرین

ایران ایر تور

آرشیو

آتا

آرشیو

آسمان

آرشیو

اترک

آرشیو

نفت

آرشیو

تابان

آرشیو

زاگرس

آرشیو

ساها، سپهران

آرشیو

قشم

آرشیو

کاسپین

آرشیو

کیش ایر

آرشیو

ماهان

آرشیو

معراج

آرشیو

هما

آرشیو

سایر ایرلاین ها

آرشیو

ایرلاین های خارجی

آرشیو