پایگاه خبری-تحلیلی ایرلاین پرس | انعکاس همه جانبه فعالیت های فرودگاهی در ستاد شرکت فرودگاه ها

تاریخ خبر: // کد خبر: 189583 // // //


انعکاس همه جانبه فعالیت های فرودگاهی در ستاد شرکت فرودگاه ها

مدیرکل فرودگاه مهرآباد از انعکاس همه جانبه اقدامات فرودگاه های کشور به وسیله روابط عمومی ستاد قدردانی کرد.


انعکاس همه جانبه فعالیت های فرودگاهی در ستاد شرکت فرودگاه ها

مدیرکل فرودگاه مهرآباد از انعکاس همه جانبه اقدامات فرودگاه های کشور به وسیله روابط عمومی ستاد قدردانی کرد.

میر سعید صفی نیا  با اشاره به نامگذاری 27 اردیبهشت به روز ارتباطات و روابط عمومی عنوان کرد: یکی از عوامل مهم در رسیدن یک سازمان به اهداف سازمانی کیفیت رابطه آن با افراد یا سازمان های مرتبط همچنین افکار عمومی جامعه ای است که در آن مشغول به فعالیت هستند. هر اندازه این ارتباط به شکل موثری گسترش یابد آن سازمان در دسترسی به اهداف خود موفق تر است و می توان گفت که روابط عمومی ستاد در چند سال گذشته با تعامل های بیشتر و ارتباطات گسترده تر، درمعرفی شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران و تبیین اهداف آن موفق بوده است.

مدیرکل فرودگاه مهرآباد افزود: روابط عمومی باید در راستای توسعه و ارتقای سازمانی و همچنین برند سازی خدمات تلاش  کند. افزایش جریان سازی فعالیت ها و برنامه های فرودگاهی در رسانه ها و روشن کردن اذهان عمومی در چگونگی ارایه خدمات یکی از مسیرهای روابط عمومی در ارتقای خدمات فرودگاهی است. شفاف سازی، مستندسازی، افکار سنجی و تحقیقات در چگونگی ارایه بهینه خدمات اقداماتی است که روابط عمومی می تواند به آن بپردازد.

وی از تلاش روابط عمومی شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران برای انعکاس همه جانبه اقدامات فرودگاهی قدردانی کرد و گفت: در این راستا تلاش های زیادی انجام شده ولی تا رسیدن به ایده آل نهایی فاصله وجود دارد.

صفی نیا نقطه قوت اصلی روابط عمومی شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران را تعامل و همکاری با فرودگاه ها عنوان کرد و افزود: این تعامل و همکاری نباید در انتقال اخبار و یا تهیه خبر محدود باشد بلکه باید مسوولان روابط عمومی فرودگاه ها را در خصوص امکانات و تخصص های این حوزه یاری کنند و به مستندسازی فعالیت ها نیز به طور خاص توجه شود.

مدیرکل فرودگاه مهرآباد همچنین بر توجه هرچه بیشتر به مدیریت ارتباط موثر، اطلاع رسانی خلاقانه، ارایه راهکار در حوزه اطلاع رسانی بهتر در ارایه خدمات فرودگاهی، توسعه ارتباطات درون سازمانی و بهره گیری از اساتید برای آموزش مدیران روابط عمومی فرودگاه ها تاکید کرد.

منبع : شرکت فرودگاه ها


دیدگاه خود را بنویسید


برچسب های خبر: ,,,,,,,,,,,,,,

آخرین اخبار

پربازدید


آتا


آسمان


اترک


ايرتور

پويا


تابان


زاگرس


سپهران


ساها


قشم


کاسپين


کيش


ماهان


معراج


نفت


هما

رصد آب و هوا و وضعیت پروازها

رصد اطلاعات پرواز توسط مسافرین

ایران ایر تور

آرشیو

آتا

آرشیو

آسمان

آرشیو

اترک

آرشیو

نفت

آرشیو

تابان

آرشیو

زاگرس

آرشیو

ساها، سپهران

آرشیو

قشم

آرشیو

کاسپین

آرشیو

کیش ایر

آرشیو

ماهان

آرشیو

معراج

آرشیو

هما

آرشیو

سایر ایرلاین ها

آرشیو

ایرلاین های خارجی

آرشیو