پایگاه خبری-تحلیلی ایرلاین پرس | روابط عمومی شرکت فرودگاه ها، یاری رسانی امین در تصمیم گیری های راهبردی است

تاریخ خبر: // کد خبر: 191803 // // //


روابط عمومی شرکت فرودگاه ها، یاری رسانی امین در تصمیم گیری های راهبردی است

مدیرکل فرودگاه های آذربایجان شرقی تاکید کرد: روابط عمومی ستاد شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران واحدی تاثیرگذار در کمک به تصمیم گیری های راهبردی مدیریت شرکت است.


روابط عمومی شرکت فرودگاه ها، یاری رسانی امین در تصمیم گیری های راهبردی است

مدیرکل فرودگاه های آذربایجان شرقی تاکید کرد: روابط عمومی ستاد شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران واحدی تاثیرگذار در کمک به تصمیم گیری های راهبردی مدیریت شرکت است.

مصطفی صفایی به نامگذاری 27 اردیبهشت به روز ارتباطات و روابط عمومی اشاره و عنوان کرد: روابط عمومی در کمک به تصمیمگیریهای راهبردی مدیریتی شرکت نقش در خور توجه و مهمی دارد که آن را به واحدی اثرگذار در این زمینه تبدیل کرده است.

وی ادامه داد: علاوه بر این نقش، روابط عمومی شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران در افزایش همگرایی، همکاری و تعهد سازمانی و همچنین ارتباط موثر با صاحبان صنعت جهت سرمایه گذاری در پروژه های فرودگاهی در سال های اخیر بسیار برجسته بوده است. در بخش مربوط به خبررسانی و انعکاس دستاوردها و تحولات فرودگاهی نیز که یکی از وظایف مهم روابط عمومی هاست، بدون شک روابط عمومی شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران یکی از روابط عمومی های پیش رو، فعال و اثرگذار در کشور بوده که کسب رتبه های برتر در میان روابط های برتر وزارت راه و شهرسازی جمهوری اسلامی ایران دلیلی بر این مدعاست.

مدیرکل فرودگاه های آذربایجان شرقی افزود: یکی از وظایف روابط عمومی ها در سطح ستاد و استان ها، آشنا کردن مسوولان، مردم،  مسافران و مراجعان فرودگاهی با شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران و وظایف و خدمات ارایه شده توسط شرکت و نیز نحوه تقسیم کار و عملکرد واحدها و نهادهای مستقر در فرودگاه هاست. در سال های گذشته با تلاش روابط عمومی ستاد و نیز روابط عمومی های فرودگاه ها، شاهد آشنایی بیشتر مردم و مسافران با برخی جزییات مهم و خدمات ارایه شده توسط شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران بوده ایم. همچنین حضور فعال روابط عمومی های فرودگاه ها در فضای مجازی و اطلاع رسانی به موقع، دقیق و قابل اطمینان باعث شده است، روابط عمومی فرودگاه ها تبدیل به نخستین مرجع کسب اخبار و اطلاعات موثق پس از رخدادها و حوداث فرودگاهی شود.

وی عنوان کرد: با توجه به ثبات مدیریتی در حوزه روابط عمومی شرکت در سال های گذشته، شاهد اشراف بالا و نیز آشنایی کامل با ظرایف کار روابط عمومی در عملکرد این واحد مهم شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران هستیم.

صفایی افزود: کارگاه های آموزشی مسوولان روابط عمومی ها که هر ساله با یک عنوان جدید برگزار می شود یکی از عوامل پیشرفت کارکنان روابط عمومی و یکی از نقاط قوت روابط عمومی شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران در دهه اخیر بوده است. علاوه بر این با توجه به ماهیت پویا و خلاق روابط عمومی، انجام اقدامات جدید و طرح های خلاقانه، هم در تولید محتوا و هم در شکل و فرم اطلاع رسانی از دیگر نقاط قوت روابط عمومی شرکت فرودگاه ها در سال های اخیر به شمار می رود. در کنار این نقاط قوت، نقطه ضعف روابط عمومی لحاظ نشدن پست سازمانی روابط عمومی در فرودگاه هاست که باید برای آن چاره اندیشی شود.

صفایی همچنین با بیان اینکه امکانات سخت افزاری موجود در اختیار روابط عمومی استان ها مطابق با پیشرفت های بسیار سریع در این حوزه پیش نمی رود، گفت: به روز کردن تجهیزات روابط عمومی استان ها به امکانات جدید مانند دوربین های عکاسی حرفه یی و اینترنت قابل دسترس و پر سرعت و غیره می تواند به عملکرد هرچه بهتر این واحد کمک کند. همچنین روابط عمومی شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران با کمبود نیروی انسانی روبه روست و با افزایش و تقویت کارکنان روابط عمومی، می تواند اطلاع رسانی در فرودگاه ها را افزایش دهد.

منبع : شرکت فرودگاه ها


دیدگاه خود را بنویسید


برچسب های خبر: ,,,,,,,,,,,,,,,,,

آخرین اخبار

پربازدید


آتا


آسمان


اترک


ايرتور

پويا


تابان


زاگرس


سپهران


ساها


قشم


کاسپين


کيش


ماهان


معراج


نفت


هما

رصد آب و هوا و وضعیت پروازها

رصد اطلاعات پرواز توسط مسافرین

ایران ایر تور

آرشیو

آتا

آرشیو

آسمان

آرشیو

اترک

آرشیو

نفت

آرشیو

تابان

آرشیو

زاگرس

آرشیو

ساها، سپهران

آرشیو

قشم

آرشیو

کاسپین

آرشیو

کیش ایر

آرشیو

ماهان

آرشیو

معراج

آرشیو

هما

آرشیو

سایر ایرلاین ها

آرشیو

ایرلاین های خارجی

آرشیو