پایگاه خبری-تحلیلی ایرلاین پرس | سرگردانی مسافران تهران – عسلویه کاسپین در مقصد/ بار مسافر‌ در مهرآباد ماند

تاریخ خبر: // کد خبر: 209208 // // //


سرگردانی مسافران تهران – عسلویه کاسپین در مقصد/ بار مسافر‌ در مهرآباد ماند

شرکت کاسپین در پرواز تهران-عسلویه امروز، بدون اطلاع‌رسانی به مسافر، چمدان‌های آنها را از هواپیما خارج کرد تا چهار ساعت بعد، در پرواز بعدی، به عسلویه منتقل کند در حالی که بسیاری از مسافران به چمدان‌های خود در مقصد نیاز دارند و کسی پاسخگو نیست.


سرگردانی مسافران تهران – عسلویه کاسپین در مقصد/ بار مسافر‌ در مهرآباد ماند

پرواز شماره ۶۹۱۴ مسیر تهران – عسلویه متعلق به شرکت هواپیمایی کاسپین که قرار بود ساعت 09:25 امروز تهران را به مقصد عسلویه با بوئینگ MD ترک کند، با بیش از یک ساعت تأخیر در ساعت 10:40 از فرودگاه مهرآباد به سمت عسلویه پرواز کرد.

اما هنگامی که مسافران در فرودگاه عسلویه از هواپیما پیاده شدند و برای دریافت چمدان‌های خود به سمت محل دریافت بار رفتند، به آنها اعلام شد که به دلیل گرمای هوا، بار مسافران از هواپیما خارج شده است تا هواپیما سبک‌تر شود و چمدان‌های مسافران ‌چهار ساعت دیگر با پرواز ماهان به عسلویه منتقل می‌شود.

یکی از مسافران این پرواز گفت: پس از آن وارد فرودگاه عسلویه شدیم به سمت محل دریافت بار‌ رفتیم اما به ما اعلام شد که بار مسافران از هواپیما خالی شده است و چهار ساعت دیگر به عسلویه می‌آید.

این مسافر کاسپین با بیان اینکه قطعاً رعایت ایمنی خواسته همه است، ادامه داد: اینکه شرکت هواپیمایی به مسافر اعلام نمی‌کند که بار مسافر از هواپیما خارج شده است‌، منطقی نیست، به هر حال بسیاری از مسافران در چمدان خود کالا و ملزوماتی دارند که با سفر آنها مرتبط است و اگر قرار باشد بدون چمدان خود به مقصد برسند، ترجیح می‌دهند این پرواز را کنسل کنند و با پرواز بعدی سفر کنند تا در مقصد، چمدان خود را به همراه داشته باشند.

وی بیان کرد: بسیاری از مسافران این پرواز نوزاد هستند که شیر خشک و پوشک آنها در چمدان مانده است و در حال حاضر مادر نوزادان به آن نیاز دارد؛ حتی یکی از مسافران‌ نوزاد خود را با شیر خشک رژیمی تغذیه می‌کند که در نبود آن تهیه این نوع شیر خشک در عسلویه مشکل است؛ همچنین برخی از مسافران مواد غذایی‌ فاسدشدنی در بار خود دارند و ممکن است در این گرمای هوا تا چهار ساعت دیگر خراب شود.

این مسافر تهران-عسلویه افزود: از سوی دیگر بسیاری از مسافران پرواز عسلویه را انتخاب می‌کنند تا از عسلویه به شهرهای اطراف بروند و این در حالی است که در حال حاضر باید بیش از ۴ ساعت در فرودگاه معطل بمانند تا بار آنها برسد و هزینه این معطلی را هیچکس متحمل نمی‌شود، یکی از مسافران می‌گوید کلید منزل وی در شهر جم، در چمدان مانده در مهرآباد است و امکان رفتن به منزل را هم ندارد.

این مسافر کاسپین با بیان اینکه هیچ خدماتی از سوی شرکت هواپیمایی کاسپین در فرودگاه عسلویه به ما ارائه نشده است، گفت: موضوع را از دفتر کاسپین در فرودگاه عسلویه پیگیری کردیم و از آنها گله کردیم که چرا بابت پیاده‌سازی بار ما، اطلاع‌رسانی به مسافران نداشتند که آنها اعلام کردند «نمی‌توانستیم به مسافر اعلام کنیم» و این منطقی نیست.

وی افزود: مسئولان شرکت کاسپین حتی نمی‌دانند بار کدام یک از مسافران را پیاده کرده‌اند و مسافر فقط باید با ارائه تیکت خود متوجه شود که آیا بار او در فرودگاه مهرآباد مانده است یا خیر.

 

منبع: فارس نیوز


دیدگاه خود را بنویسید




برچسب های خبر: ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

آخرین اخبار

پربازدید


آتا


آسمان


اترک


ايرتور

پويا


تابان


زاگرس


سپهران


ساها


قشم


کاسپين


کيش


ماهان


معراج


نفت


هما

رصد آب و هوا و وضعیت پروازها

رصد اطلاعات پرواز توسط مسافرین

ایران ایر تور

آرشیو

آتا

آرشیو

آسمان

آرشیو

اترک

آرشیو

نفت

آرشیو

تابان

آرشیو

زاگرس

آرشیو

ساها، سپهران

آرشیو

قشم

آرشیو

کاسپین

آرشیو

کیش ایر

آرشیو

ماهان

آرشیو

معراج

آرشیو

هما

آرشیو

سایر ایرلاین ها

آرشیو

ایرلاین های خارجی

آرشیو