پایگاه خبری-تحلیلی ایرلاین پرس | دادسرای مهرآباد تاخیرات پروازی را پیگیری خواهد کرد

تاریخ خبر: // کد خبر: 210409 // // //


دادسرای مهرآباد تاخیرات پروازی را پیگیری خواهد کرد

محمد بیضی‎زاده در جمع واحدهای خدمت‎رسان در فرودگاه مهرآباد از جمله پلیس فرودگاه، سپاه حفاظت هواپیمایی و اورژانس، سوخت‎رسانی، شرکت‎های هواپیمایی و هندلینگ‎کننده‎ها، ضمن تأکید بر لزوم اطلاع‎رسانی سریع و شفاف به مسافران به هنگام بروز تأخیر پروازها، گفت: شرکت‎های هواپیمایی موظفند به هنگام بروز تأخیر در پروازها اقدام به اطلاع‎رسانی به موقع و دقیق به مسافران کنند و قبل از حضور مسافران در فرودگاه آنها از شرایط پرواز آگاه کنند.


دادسرای مهرآباد تاخیرات پروازی را پیگیری خواهد کرد

دادستان ویژه فرودگاه در نشست هم‎اندیشی با فرودگاه مهرآباد و نهادهای فعال در آن بر رسیدگی به موضوع تأخیر پروازهای شرکت‎های هواپیمایی و ساماندهی مسافرکش‎های غیرمجاز تاکید کرد.

به گزارش روابطعمومی فرودگاه مهرآباد، محمد بیضیزاده در جمع واحدهای خدمترسان در فرودگاه مهرآباد از جمله پلیس فرودگاه، سپاه حفاظت هواپیمایی و اورژانس، سوخترسانی، شرکتهای هواپیمایی و هندلینگکنندهها، ضمن تأکید بر لزوم اطلاعرسانی سریع و شفاف به مسافران به هنگام بروز تأخیر پروازها، گفت: شرکتهای هواپیمایی موظفند به هنگام بروز تأخیر در پروازها اقدام به اطلاعرسانی به موقع و دقیق به مسافران کنند و قبل از حضور مسافران در فرودگاه آنها از شرایط پرواز آگاه کنند.

وی با تاکید بر اینکه فرودگاهها به عنوان ناظر عملکرد شرکتهای هواپیمایی موظف هستند که با تأکید بر انجام تعهد و مسئولیت آنها، مدافع حقوق مسافران نیز باشند، گفت: رسیدگی به این موضوع در دستور کار دادسرا قرار دارد و در صورت عدم همکاری شرکتهای هواپیمایی با آنها برخورد قانونی خواهد شد.

دادستان شعبه فرودگاه مهرآباد با اشاره به زحماتی که برای برقراری پروازهای ایمن و استاندارد کشیده میشود، گفت: باید قدردان همه این زحمات باشیم اما برای کاهش تأخیرات و تسهیل و روانسازی پروازها نیز باید برنامهریزی مناسب انجام شود.

بیضیزاده با اشاره به لزوم رضایت مسافران از خدمات ارائه شده در فرودگاه گفت: باید پیرامون نحوه اطلاعرسانی به موقع به مسافران و شفافسازی خدمات نظارت بر گردش کار مسافری و ترافیک محاوط دسترسی به ترمینالها از طریق ساماندهی مسافرکشهای غیر مجاز و همچنین نظارت مستمر راهنمایی و رانندگی جهت برقراری نظم و کاهش ترافیک در مقابل ترمینالها به عنوان بخشی از خدمات به مسافران، اقدامات لازم انجام شود.

مدیرکل فرودگاه مهرآباد نیز با تاکید بر تعامل و همدلی برای برقراری پروازها و ارائه خدمات بهینه فرودگاهی گفت: اطلاعرسانی در مورد وضعیت پروازها و برقراری پروازهای ایمن و به موقع میتواند تاثیر زیادی در رضایتمندی مسافران داشته باشد.

میرسعید صفینیا با تاکید بر اینکه شرکتهای هواپیمایی باید در زمینه انتقال مسافران با هم تفاهمنامه انعقاد کنند، گفت: فرودگاه و دادسرا می بایست بر عملکرد شرکتهای هواپیمایی نظارت کنند و برای کاهش تخلفات آنها اقدام کنند.

منبع : شرکت فرودگاه ها


دیدگاه خود را بنویسید


برچسب های خبر: ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

آخرین اخبار

پربازدید


آتا


آسمان


اترک


ايرتور

پويا


تابان


زاگرس


سپهران


ساها


قشم


کاسپين


کيش


ماهان


معراج


نفت


هما

رصد آب و هوا و وضعیت پروازها

رصد اطلاعات پرواز توسط مسافرین

ایران ایر تور

آرشیو

آتا

آرشیو

آسمان

آرشیو

اترک

آرشیو

نفت

آرشیو

تابان

آرشیو

زاگرس

آرشیو

ساها، سپهران

آرشیو

قشم

آرشیو

کاسپین

آرشیو

کیش ایر

آرشیو

ماهان

آرشیو

معراج

آرشیو

هما

آرشیو

سایر ایرلاین ها

آرشیو

ایرلاین های خارجی

آرشیو