به گفته یکی از مخاطبان :
تاریخ 23 فروردین با پرواز تبریز استانبول هواپیمایی آتا ساعت 13:50 پرواز داشتیم. به دلیل بار زیاد و سنگین بودن یکی از ساک ها مبلغ 1.250.000 ریال بابت اضافه بار پرداخت کردیم. بعد از رسیدن به استانبول منتظر دریافت ساکها بودیم که یکی از ساکها نیامد.
هر چقدر منتظر شدیم خبری نشد و به مسئولین اونجا اطلاع دادیم تقریبا 4 ساعتی تو فرودگاه پیگیر این قضیه بودیم که آخر سر خبری از ساک نشد و برگه ای از بابت گم شدن ساک به ما دادن و گفتن از ایرلاین پیگیری کنید.
30 فروردین پرواز برگشت به تبریز بود که بعد از رسیدن به فرودگاه به دفتر آتا رفتیم و قضیه رو اطلاع دادیم و برگهای از بابت شکایت و اینکه چه وسایلی بوده پر کردیم.
ما اهل ارومیه هستیم و نمیتوانستیم هر روز تبریز بریم و برگردیم شمارهای دادن که تماس بگیریم بعد از چند روز خبری نشد تماس گرفتیم گفتن نامه نوشتن برای فرودگاه استانبول و منتظر جواب هستند.
ما تقریبا 100 بار تماس گرفتیم و نتیجهای نداد تا یه ماه پیش که اعلام کردیم به صورت رسمی شکایت میکنیم که بلافاصله چند بار با ما تماس گرفته شده گفتن لیست اقلام گم شده رو بنویسید و ایمیل کنید گفتیم که همون روز که پرواز برگشت بود ما حضورا این کار رو انجام دادیم گفتن اون برگه به دست ما نرسیده و یا گم شده و شما دوباره بنویسید ما ایمیل رو فرستادیم بعد از چند روز پیگری گفتن ایمیل نرسیده دوباره بفرستین و ما باز هم فرستادیم و شکر خدا رسید اینبار.
گفتن بله ایمیل اومد منتظر باشید و بعد از اینکه دوباره خبری نشد و ما پیگیر شدیم روز 15 تیر بعد از چند ماه سر کار بودن و اینهمه خونسردی و بیتوجهی هواپیمایی آتا وصل کردن با حاج آقا محمدزاد مدیر منطقه شمال غرب آتا صحبت کنیم که ایشان با بیادبی تمام گفتن شما این ساک رو تحویل گرفتین و دورغ میگین !!!
جوابیه شرکت هواپیمایی آتا جهت تنویر افکار عمومی:
در مورخه 23 فروردین ماه پرواز هواپیمایی آتا از فرودگاه شهید مدنی تبریز به مقصد استانبول انجام می شود. در شهر مقصد یکی از مسافران محترم مدعی می شوند که یکی از ساک هایی را که در فرودگاه تبریز به قسمت بار تحویل داده بودند در فرودگاه استانبول دریافت نکردهاند.
مسئولین شرکت هواپیمایی آتا در استانبول، ضمن تماس با تبریز و حصول اطمینان از انتقال بار ایشان به هواپیما اقدام به جستجو در فرودگاه مقصد نموده که متاسفانه منجر به نتیجه نمیشود.
لذا از مسافر محترم تقاضا میشود پس از مراجعت به تبریز در دفتر هواپیمایی آتا اقدام به تشکیل پرونده نموده تا جستجو برای بار مفقود شده ادامه یابد، هر چند قبل از تشکیل پرونده مسئولین این شرکت هواپیمایی در تبریز و استانبول اقدام به جستجوی بار کرده بودند.
پس از چند روز شخص دیگری برای تشکیل پرونده و پیگیری بار مفقود شده به دفتر هواپیمایی آتا در تبریز مراجعه می نماید ،در حالی که طبق قوانین شخصی که در تگ نام وی ذکر شده ، باید شخصا برای پیگیری به دفاتر شرکتهای هواپیمایی مراجعه نماید و تنها دلیل تاخیر در پیگیری درخواست ایشان همین موضوع بوده است.
نتیجه پیگیری این شرکت مبین این موضوع میباشد که بار ایشان از فرودگاه مبدا (تبریز) قطعا توسط هواپیمای آتا خارج گردیده و احتمالا در استانبول به اشتباه توسط شخص دیگری تحویل گرفته شده یا تحویل اداره گمرک در استانبول شده است.
هواپیمایی آتا به آن مسافر محترم بارها اعلام نموده با اینکه قصوری از سوی این هواپیمایی صورت نپذیرفته میتوانند با در دست داشتن مدارک ضمن مراجعه به دفتر هواپیمایی آتا خسارت بار مفقود شده را دریافت نمایند.
آتا با داشتن روزانه بیش از 50 لگ پرواز، در تلاش است با التزام به قانون و افزایش مهارت در انجام وظایف محوله، خاطره خوشی از پرواز در ذهن مسافران محترم این شرکت ثبت نماید.
روابط عمومی شرکت هواپیمایی آتا
منبع : با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از کانال تلگرامی اخبار هوانوردی کن نیوز ، کانال کن نیوز
دیدگاه خود را بنویسید