پایگاه خبری-تحلیلی ایرلاین پرس | انتشار آخرین ویرایش حقوق مسافر در پروازهای بین المللی از سوی سازمان هواپیمایی کشوری

تاریخ خبر: // کد خبر: 229201 // // // //


انتشار آخرین ویرایش حقوق مسافر در پروازهای بین المللی از سوی سازمان هواپیمایی کشوری

آخرین ویرایش حقوق مسافر در پروازهای بین المللی از سوی سازمان هواپیمایی کشوری منتشر شد.


انتشار آخرین ویرایش حقوق مسافر در پروازهای بین المللی از سوی سازمان هواپیمایی کشوری

سازمان هواپیمایی کشوری آخرین ویرایش حقوق مسافر در پروازهای بین المللی را منتشر کرد. در ویرایش جدید (شهریور ۹۸)، در خصوص تأخیرهای پروازی تغییراتی اعمال شده است.

بر اساس آیین نامه جدید، در صورت تأخیر پرواز از ۲ تا ۳ ساعت، از مسافران پذیرایی نوع اول (میان وعده) و در صورت تأخیر ۳ تا ۵ ساعت از آنها پذیرایی نوع دوم (یکی از سه وعده اصلی) خواهد شد.

همچنین در صورتی که میزان تأخیر پرواز از ۵ ساعت بالاتر باشد، شرکت هواپیمایی موظف است علاوه بر پذیرایی نوع های اول و دوم، ۲۰ درصد قیمت بلیت را به عنوان خسارت به مسافر مسترد کند. ضمن اینکه ایرلاین مذکور موظف به انتقال مسافران از طریق مسیرها یا هواپیماهای جایگزین خواهد بود.

متن کامل آیین نامه جدید حقوق مسافران هوایی را از اینجا مطالعه کنید.

با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از : خبرگزاری مهر


دیدگاه خود را بنویسید




برچسب های خبر: ,,,,,,,,,

آخرین اخبار

پربازدید


آتا


آسمان


اترک


ايرتور

پويا


تابان


زاگرس


سپهران


ساها


قشم


کاسپين


کيش


ماهان


معراج


نفت


هما

رصد آب و هوا و وضعیت پروازها

رصد اطلاعات پرواز توسط مسافرین

ایران ایر تور

آرشیو

آتا

آرشیو

آسمان

آرشیو

اترک

آرشیو

نفت

آرشیو

تابان

آرشیو

زاگرس

آرشیو

ساها، سپهران

آرشیو

قشم

آرشیو

کاسپین

آرشیو

کیش ایر

آرشیو

ماهان

آرشیو

معراج

آرشیو

هما

آرشیو

سایر ایرلاین ها

آرشیو

ایرلاین های خارجی

آرشیو