پایگاه خبری-تحلیلی ایرلاین پرس | از اشتباه چاپی نشریه درون پروازی یک ایرلاین،بحران سازی نکنیم

تاریخ خبر: // کد خبر: 232993 // // // // // خبر مهم


از اشتباه چاپی نشریه درون پروازی یک ایرلاین،بحران سازی نکنیم

پیرو پخش کلیپ اشتباه صورت گرفته در نشریه درون پروازی هواپیمایی کیش، ضمن تقدیر از شهروند ریزبین و مرکز مطالعات خلیج فارس، باید به استحضار رسانید که چنین اشتباهات غیر عامدانه ای از قابلیت رفع فوری برخوردار بوده و نباید عاملی برای حمله به یک ایرلاین و کارکنان و مدیران خدوم ان قرار گیرد. نباید اجازه داد که در فضای پرمخاطره خدمات رسانی اربعین، از تمرکز عزیزان کاسته شده و توانمندی های آنها صرف حاشیه ها گردد.


از اشتباه چاپی نشریه درون پروازی یک ایرلاین،بحران سازی نکنیم

در قسمت عربی شماره مرداد و شهریور 1398 نشریه درون پروازی هواپیمایی کیش، متنی به زبان عربی درباره عمان و سفر به این کشور نوشته شده است. نکته تاسف برانگیز اینکه، در متن فوق از نام مجعول خلیج ع.ر.ب.ی و هم از عبارت جعلی خلیج استفاده شده است!!! با پیگیری های بعمل آمده مشخص شد که تمامی دست اندرکاران این نشریه ایرانی بوده و طی قراردادی با شرکت کیش ایر، برای این ایرلاین فعالیت می کنند.

 

در توضیحات کلیپ منتشر شده در شبکه های اجتماعی ، شماره تماس دفتر تهران نشریه (02188507647-52 )و شماره تماس دفتر کیش نشریه (07644468970-2 ) ، ذکر گردیده و از خوانندگان درخواست برقرار تماس و ارایه تذکر شده است.

توضیحات ایرلاین پرس :

ضمن تشکر از شهروند محترمی که با دقتی قابل تحسین ، اقدام به ریزبینی و پیدا کردن اشتباه موجود در این نشریه کرده و تشکر از همکاران مرکز مطالعات خلیج فارس، باید به استحضار رساند که حساسیت این عزیزان نسبت به موضوع خلیج فارس ، حساسیت قابل درک و حتی بنوعی حساسیت ملی کلیه شهروندان ایران اسلامی و کارکنان و مدیران هواپیمایی کیش ایر بوده و موضوعی قابل استثنا محسوب نمی شود.از طرف دیگر ، با وجود ضرورت و الزام به افزایش دقت نظرها، وقوع چنین اشتباهات غیر عامدانه ای در نشریات ، باید با دیده سعه صدر نگریسته شده و با رویکردی اصلاحی بدان نگاه شود. یعنی جای داشت بجای نشر عمومی آن در شبکه های اجتماعی، با نشریه مربوطه تماس حاصل شده و تقاضای اصلاح فوری اشتباهات می گردید.

در شرایط پرکاری نظیر شرایط حاضر(سفرهای هوایی اربعین حسینی) ، همچنین شرایط سخت فعالیت در حوزه هوانوردی و ایرلاین داری، زیبنده نیست که وقت و تمرکز کارکنان یک ایرلاین ، صرف پرداختن به حاشیه های یک اشتباه غیرعامدانه شود.

تعهد و خلوص کارکنان و مدیران یک ایرلاین را نباید با ابزاری نظیر اشتباهات غیرعامدانه فوق مورد سنجش قرار داد، تعهد آنها را باید با شاخص هایی نظیر خدمات رسانی منصفانه و حرفه ای سنجید. بعنوان نمونه، توجه خوانندگان محترم را به برگه بازرسی صورت پذیرفته از هواپیمایی کیش ایر و فروش بلیت به قیمت مصوب(حساسیت و نظارت بر عدم گران فروشی احتمالی) جلب می کنیم(در مقابل شاهد جریمه 600 میلیونی ایرلاینی دیگر در روز پنجشنبه ، به جرم گران فروشی بودیم).

 

اختصاصی سایت ایرلاین پرس


دیدگاه خود را بنویسید




برچسب های خبر: ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

آخرین اخبار

پربازدید


آتا


آسمان


اترک


ايرتور

پويا


تابان


زاگرس


سپهران


ساها


قشم


کاسپين


کيش


ماهان


معراج


نفت


هما

رصد آب و هوا و وضعیت پروازها

رصد اطلاعات پرواز توسط مسافرین

ایران ایر تور

آرشیو

آتا

آرشیو

آسمان

آرشیو

اترک

آرشیو

نفت

آرشیو

تابان

آرشیو

زاگرس

آرشیو

ساها، سپهران

آرشیو

قشم

آرشیو

کاسپین

آرشیو

کیش ایر

آرشیو

ماهان

آرشیو

معراج

آرشیو

هما

آرشیو

سایر ایرلاین ها

آرشیو

ایرلاین های خارجی

آرشیو