پایگاه خبری-تحلیلی ایرلاین پرس | سود میلیونی ایرلاین ها در جا ماندن زائران اربعین + ضرورت پاسخگویی وارش

تاریخ خبر: // کد خبر: 233414 // // // // // // خبر مهم


سود میلیونی ایرلاین ها در جا ماندن زائران اربعین + ضرورت پاسخگویی وارش

برخی ایرلاین ها که با جاماندن زایران اربعین از پروازهای بازگشت، معادله ای دوسر برد برای خود متصور هستند، ترجیح می دهند کمترین حمایتی برای رسیدن مسافران پای پرواز انجام ندهند. منتظرپاسخگویی روابط عمومی محترم هواپیمایی وارش هستیم.


سود میلیونی ایرلاین ها در جا ماندن زائران اربعین + ضرورت پاسخگویی وارش

در حالی که همراهی و بعضا مساعدت نمایندگان ایرلاین های داخلی مستقر در فرودگاه نجف می تواند منجر به کاهش ازدحام در این فرودگاه و حل برخی از مشکلات زائرین شود، متاسفانه بعضا شاهد آن هستیم که برخی ایرلاین ها با جاماندن زایران اربعین از پروازهای بازگشت، معادله ای دوسر برد خوبی را برای خود متصور گردیده و ترجیح می دهند کمترین حمایتی برای رسیدن مسافران پای پرواز انجام ندهند.

بنا بر اطلاعات به دست آمده ، روز گذشته تعدادی از مسافران پرواز نجف – تهران هواپیمایی وارش(9 نفر) در حالی که تنها دقایق کمی پس از بسته شدن کانتر آنهم به دلیل ازدحام و کندی فعالیت مسئولان و پرسنل فرودگاه نجف در گیت های بازرسی، خود را به مسئول صدور کارت پرواز این شرکت رساندند، متأسفانه با اقدام عجیب نماینده این شرکت در  فرودگاه نجف مواجه شده و وی به جای همراهی با این گروه از زایران، بلیت های آنها را به افراد دیگری که در سالن حضور داشتند ، واگذار نموده بود.

مسافران اعلام کردند علی رغم آنکه از نماینده هواپیمایی وارش درخواست صدور کارت پرواز را نمودند،با این پاسخ مواجه شدند که صندلی پروازی مسافران تاخیری، به افراد دیگری فروخته شده است. همچنین مسافرانی که بلیت های مسافران تأخیری مورد اشاره را خریداری کرده بودند، گفته اند که بهای بلیت را نه به حساب شرکت هواپیمایی وارش، بلکه به حساب فردی که خود را نماینده این ایرلاین در فرودگاه نجف معرفی نموده ، واریز کرده اند.

متاسفانه مسافران جا مانده ، علاوه بر آنکه نتوانستند با پروازی که بلیت آن را قبلا خریداری کرده بودند، به تهران برگردند، شاهد آن بودند که شرکت هیچ مساعدتی در استرداد هزینه بلیت خریداری شده نیز نکرده است.

با این حساب این شرکت هواپیمایی توانست از محل فروش دوباره  ۹ بلیت پروازی مسافرانی که از پرواز جا مانده بودند ،علاوه بر سود ناشی از کسر هزینه استرداد، ۱۰ میلیون تومان دیگر هم درآمد به دست بیاورد؛ از مسافرانی هم که جا مانده بودند، نفری ۸۰۰ هزار تومان دیگر اخذ شد تا با پرواز بعدی به تهران اعزام شوند!

این اقدام عجیب و سودجویی غیرمنصفانه در حالی رقم می خورد که یکی از مقامات انجمن شرکت های هواپیمایی از یک سر خالی بودن پروازهای اربعین خبر داده و این موضوع را علت گران بودن بلیت پروازهای اربعین عنوان کرده بود!گفتنی است اسناد این اقدام شرکت هواپیمایی مذکور  نزد خبرگزاری مهر محفوظ است و در صورت نیاز منتشر خواهد شد.


دیدگاه خود را بنویسید




برچسب های خبر: ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

آخرین اخبار

پربازدید


آتا


آسمان


اترک


ايرتور

پويا


تابان


زاگرس


سپهران


ساها


قشم


کاسپين


کيش


ماهان


معراج


نفت


هما

رصد آب و هوا و وضعیت پروازها

رصد اطلاعات پرواز توسط مسافرین

ایران ایر تور

آرشیو

آتا

آرشیو

آسمان

آرشیو

اترک

آرشیو

نفت

آرشیو

تابان

آرشیو

زاگرس

آرشیو

ساها، سپهران

آرشیو

قشم

آرشیو

کاسپین

آرشیو

کیش ایر

آرشیو

ماهان

آرشیو

معراج

آرشیو

هما

آرشیو

سایر ایرلاین ها

آرشیو

ایرلاین های خارجی

آرشیو