پایگاه خبری-تحلیلی ایرلاین پرس | بدهی تابان به فرودگاه و تاخیر منجر به نارضایتی مسافران نجف‌-تهران + توضیحات روابط عمومی تابان

تاریخ خبر: // کد خبر: 238886 // // // // // خبر مهم


بدهی تابان به فرودگاه و تاخیر منجر به نارضایتی مسافران نجف‌-تهران + توضیحات روابط عمومی تابان

پرواز نجف به تهران شب گذشته شرکت هواپیمایی تابان به علت بدهی این شرکت هواپیمایی به فرودگاه نجف با مشکلاتی مواجه شد و مسافران ساعاتی سرگردان شدند. مسافران این پرواز زمانی که قصد ورود به فرودگاه نجف و عبور از کانتر شرکت هواپیمای تابان را داشتند به آنها اعلام شد اجازه ورود به سالن مسافری را ندارند و باید در محوطه باز فرودگاه منتظر بماند.


بدهی تابان به فرودگاه و تاخیر منجر به نارضایتی مسافران نجف‌-تهران + توضیحات روابط عمومی تابان

پرواز نجف به تهران شب گذشته شرکت هواپیمایی تابان به علت بدهی این شرکت هواپیمایی به فرودگاه نجف با مشکلاتی مواجه شد و مسافران ساعاتی سرگردان شدند. مسافران این پرواز زمانی که قصد ورود به فرودگاه نجف و عبور از کانتر شرکت هواپیمای تابان را داشتند به آن ها اعلام شد اجازه ورود به سالن مسافری را ندارند و باید در محوطه باز فرودگاه منتظر بماند. ظاهراً شرکت هواپیمایی تابان نسبت به تعیین تکلیف بدهی خود با فرودگاه خصوصی نجف کم‌کاری کرده بود که همین امر موجب شد‌ مسؤولان این فرودگاه اجازه انجام پروازهای این شرکت هواپیمایی را صادر نکنند.

موضوع از مدیر روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری پیگیری گردید .رضا جعفرزاده در این باره گفت: همه شرکت‌های هواپیمایی ، به نسبت ‌بدهی‌هایی بابت انجام پروازها به فرودگاه‌ها دارند اما اغلب شرکت‌های هواپیمایی سعی می‌کنند وضعیت بدهی خود به فرودگاه‌ها‌ را بشکل مستمر، تعیین تکلیف کنند. پرواز شب گذشته شرکت هواپیمایی تابان نیز ‌دچار مشکلاتی در خصوص بدهی های معوق شد اما سازمان هواپیمایی کشوری ‌بلافاصله پس از اطلاع از این موضوع، پیگیری‌های لازم را از شرکت تابان و فرودگاه نجف انجام داد.

مدیر روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری ادامه داد: پس از انجام هماهنگی‌های سازمان هواپیمایی کشوری، شرکت هواپیمایی تابان و فرودگاه نجف، مقرر شد این پرواز برقرار شود و طی تماس تلفنی نیز با مسافران این پرواز صحبت و اطمینان خاطر حاصل کردیم که سوار هواپیما شده‌اند.

لازم بذکر است که مدیر محترم روابط عمومی سازمان هواپیمای کشوری، صحبتی در خصوص جبران صدمات و شیوه دلجویی از مسافران ناراضی، بیان نکردند.

توضیحات روابط عمومی تابان:
مدیر روابط عمومی تابان‌ایر گفت: این شرکت هواپیمایی بیش از 256 پرواز برای جابه‌جایی‌ بیش از 38 هزار زائر‌ حسینی با متوسط کمتر از 30 دقیقه تأخیر در طرح اربعین امسال انجام دا‌د.مرضیه جعفرزاده اظهار دا‌شت: شرکت هواپیمایی تابان در ایام طرح پروازهای اربعین حسینی با انجام 256 پرواز معادل یک ششم از کل پروازها بیش از 38 هزار نفر از زائران حرم امام حسین (ع) را جابه‌جا کرد.
مدیر روابط عمومی هواپیمایی تابان ادامه داد: میانگین تأخیرات تابان در این مسیرها با در نظر گرفتن فاصله‌های مناسب بین پروازها، کمتر از 30 دقیقه بوده است.  ‌پروازهای نجف – تهران ‌این شرکت هواپیمایی طبق زمان برنامه‌ای خود انجام شده است همچنین پروازهای نجف – اصفهان نیز بدون مشکل انجام شده است.
مدیر روابط عمومی هواپیمایی تابان همچنین درباره تأخیر پرواز نجف – مشهد شب گذشته این شرکت هواپیمایی‌ گفت: یکی از پروازهای نجف – مشهد این شرکت تاخیر 75 دقیقه‌ای داشت که ‌با انجام هماهنگی‌های لازم از فرودگاه نجف، پرواز  انجام شد.

جعفر زاده سخنگوی سازمان هواپیمایی کشور ماجرای بلاتکلیفی برخی زائران ایرانی در فرودگاه نجف را تشریح کرد:

 

 

منابع : با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از میزان آنلاین / خبرگزاری فارس / اقتصاد گردان


دیدگاه خود را بنویسید




برچسب های خبر: ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

آخرین اخبار

پربازدید


آتا


آسمان


اترک


ايرتور

پويا


تابان


زاگرس


سپهران


ساها


قشم


کاسپين


کيش


ماهان


معراج


نفت


هما

رصد آب و هوا و وضعیت پروازها

رصد اطلاعات پرواز توسط مسافرین

ایران ایر تور

آرشیو

آتا

آرشیو

آسمان

آرشیو

اترک

آرشیو

نفت

آرشیو

تابان

آرشیو

زاگرس

آرشیو

ساها، سپهران

آرشیو

قشم

آرشیو

کاسپین

آرشیو

کیش ایر

آرشیو

ماهان

آرشیو

معراج

آرشیو

هما

آرشیو

سایر ایرلاین ها

آرشیو

ایرلاین های خارجی

آرشیو