پایگاه خبری-تحلیلی ایرلاین پرس | عوامل ناامیدی از ایرلاین ها کدامند ؟

تاریخ خبر: // کد خبر: 255199 // // // // //


عوامل ناامیدی از ایرلاین ها کدامند ؟

مشاوران Qualtrics در آخرین تحقیق خود به عوامل نا امید کننده مسافران از ایرلاین ها پرداخته اند . این تحقیق که از انتشار آن چندی نمی گذرد ، نشان می دهد که گم شدن چمدان ، هزینه های پنهان و پروازهای لغو شده از جمله عوامل کلیدی عدم وفاداری مسافران به ایرلاین ها است .


عوامل ناامیدی از ایرلاین ها کدامند ؟

مشاوران Qualtrics در آخرین تحقیق خود به عوامل نا امید کننده مسافران از ایرلاین ها پرداخته اند . این تحقیق که از انتشار آن چندی نمی گذرد ، نشان می دهد که گم شدن چمدان ، هزینه های پنهان و پروازهای لغو شده از جمله عوامل کلیدی عدم وفاداری مسافران به ایرلاین ها است .
این تحقیق که “فهرست درد ایرلاین” خوانده می شود ، به ناامیدی ها و مسائل مشتریان در مورد خطوط هوایی نگاه می کند. بر این اساس، چمدان های گمشده (39٪) ، هزینه های پنهان (38٪) و پروازهای لغو شده (35٪) سه دلیل از پنج دلیل برتر مسافرانی است که هرگز با یک شرکت هواپیمایی دو بار پرواز نمی کنند. رفتار غیر دوستانه خدمه پروازی (25٪) و سرویس های بهداشتی کثیف (25٪) چهارمین و پنجمین شاخص در این نظر سنجی است که با جمعیت 1700 نفر از مسافران هوایی انجام گرفت .
از دیگر عوامل نارضایتی مسافران می توان به خدمات ضعیف در پرواز ، مسافران مست ، بوی بد مسافران و کودکان پر سر و صدا اشاره کرد .

 

 

 

منبع : با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری AiraChannel


دیدگاه خود را بنویسید




آخرین اخبار

پربازدید


آتا


آسمان


اترک


ايرتور

پويا


تابان


زاگرس


سپهران


ساها


قشم


کاسپين


کيش


ماهان


معراج


نفت


هما

رصد آب و هوا و وضعیت پروازها

رصد اطلاعات پرواز توسط مسافرین

ایران ایر تور

آرشیو

آتا

آرشیو

آسمان

آرشیو

اترک

آرشیو

نفت

آرشیو

تابان

آرشیو

زاگرس

آرشیو

ساها، سپهران

آرشیو

قشم

آرشیو

کاسپین

آرشیو

کیش ایر

آرشیو

ماهان

آرشیو

معراج

آرشیو

هما

آرشیو

سایر ایرلاین ها

آرشیو

ایرلاین های خارجی

آرشیو