پایگاه خبری-تحلیلی ایرلاین پرس | تغییر مدیرعامل شرکت شهر فرودگاهی امام(ره) + حاشیه های قابل تاکید

تاریخ خبر: // کد خبر: 256537 // ٬ // // // // خبر مهم


تغییر مدیرعامل شرکت شهر فرودگاهی امام(ره) + حاشیه های قابل تاکید

محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی در حکمی مدیرعامل جدید شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) را منصوب کرد. این تغییرات با حاشیه هائی چد همراه بوده که در گزارش بدان اشاره شده است


تغییر مدیرعامل شرکت شهر فرودگاهی امام(ره) + حاشیه های قابل تاکید

با حکم محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی، مدیرعامل شرکت شهر فرودگاهی امام (ره) تغییر کرد. بر اساس این حکم «محمد مهدی کربلایی» به عنوان مدیرعامل جدید شرکت شهر فرودگاهی حضرت امام منصوب و جایگزین علی رستمی شد. لازم به ذکر است کربلایی دانش آموخته مقطع کارشناسی مهندسی مکانیک از دانشگاه تگزاس آمریکا و کارشناسی ارشد مدیریت اجرایی از سازمان مدیریت صنعتی است . وی پیش از این سمت هایی همچون مشاور عالی وزیر راه و شهرسازی، مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره سازمان اتکا، مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره سازمان صنایع دریایی ، مشاور وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در امور دریایی ، ریاست هیات مدیره شرکت دیزل سنگین ایران، ریاست هیات مدیره شرکت بسط انرژی پرشیا، رییس کمیته رفاهی و صندوق تعاون سرمایه‌گذاری سازمان صنایع دریایی و معاون اجرایی و منابع انسانی سازمان صنایع هوافضا را داشته است . کربلائی عنوان مدیر برگزیده ملی را از رئیس جمهور و وزیر دفاع در سال ١٣٨٢ دریافت کرده است.

لازم به توضیح است که برخی از رسانه ها به اشتباه یا به عمد، از اصطلاح نادرست برکنار شد برای تغییر مهندس رستمی، استفاده نموده که مورد اعتراض مدیرعامل پیشین قرار گرفت . علی رستمی، تغییرات مدیریتی را امری طبیعی برشمرد و اعلام داشت که مسئولیت‌ها باید تغییر کند و کنار رفتن او از این سمت در واقع جایگزینی مدیرعامل بوده است و نه برکناری!

 

حاشیه های قابل تاکید : 

بعد از پخش خبر انتصاب محمد مهدی کربلائی ، هیچگونه حکمی از ایشان منتشر نگردید . شایسته بود که :

*** وزیر محترم راه و شهرسازی ، در حکم انتصاب صادر شده ، مسئولیت ها و انتظارات مورد درخواست از آقای مهندس کربلائی در پست مدیرعاملی شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) را مشخص می نمودند. اینکار ضمن جهت دهی به مدیر جدید، فضا را برای قضاوت در خصوص عملکردهای نامبرده در آینده، فراهم می نمود.

بررسی و پیگیری سوابق مهندس کربلائی از دیگر نکات ابهام آمیز این انتصاب برای افکار عمومی است. در جستجوی صورت گرفته از سوابق مهندس کربلائی ، صرفا می توان به سابقه مدیرعاملی شرکت اتکا و حکم مشاوره وزیر راه و شهرسازی رسید. هرچند بررسی خبرنگار ما و آشنائی قبلی تیم فعال در رسانه ، اشرافیت کامل نسبت به توانمندی ها و گذشته فعالیتی نامبرده دارند(در ابتدای خبر، بشکل کامل بیان شده است)، اما شایسته بود که :

*** روابط عمومی محترم وزارت راه و شهرسازی ، در خصوص سوابق فعالیتی و گذشته عملکردی آقای مهندس کربلائی اطلاع رسانی می کردند.

در نهایت ، با توجه به روحیات عملگرا و شیوه فعالیتی مهندس کربلائی، باید منتظر تغییرات وسیع مدیریتی (البته با رویکرد اصلاح و بهبود) در شهر فرودگاهی امام خمینی بود. کربلائی مدیری عمل گرا بوده که با نیروی ضعیف ، نیروی آلوده به مسائل مالی ، نیروهای حاشیه دار و مواردی همانند ، مماشات ننموده و در کمترین زمان ممکن، تغییر می دهد. عمل گرائی کربلائی ، مسلما سرعت مناسبی را به پروژه های فرودگاه امام و شهر فرودگاهی ، خواهد بخشید .

ایرلاین پرس، ضمن تبریک برای این انتصاب و تشکر خاص بابت زحمات بی دریغ مهندس علی رستمی،آرزوی توسعه مضاعف برای این فرودگاه مادر کشور را دارد.

منبع :با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از  خبرگزاری مهر / خبرآنلاین / سایر منابع  


دیدگاه خود را بنویسید




آخرین اخبار

پربازدید


آتا


آسمان


اترک


ايرتور

پويا


تابان


زاگرس


سپهران


ساها


قشم


کاسپين


کيش


ماهان


معراج


نفت


هما

رصد آب و هوا و وضعیت پروازها

رصد اطلاعات پرواز توسط مسافرین

ایران ایر تور

آرشیو

آتا

آرشیو

آسمان

آرشیو

اترک

آرشیو

نفت

آرشیو

تابان

آرشیو

زاگرس

آرشیو

ساها، سپهران

آرشیو

قشم

آرشیو

کاسپین

آرشیو

کیش ایر

آرشیو

ماهان

آرشیو

معراج

آرشیو

هما

آرشیو

سایر ایرلاین ها

آرشیو

ایرلاین های خارجی

آرشیو