پایگاه خبری-تحلیلی ایرلاین پرس | معرفی برترین مسئولان روابط عمومی فرودگاه های کشور

تاریخ خبر: // کد خبر: 265626 // // // //


معرفی برترین مسئولان روابط عمومی فرودگاه های کشور

کارگاه آموزشی دو روزه کارشناسان و مسوولان روابط عمومی ستادی و فرودگاهی با عنوان «هنر خوب نوشتن» با قرائت بیانیه و معرفی افراد برگزیده به کار خود پایان داد.


معرفی برترین مسئولان روابط عمومی فرودگاه های کشور

کارگاه آموزشی دو روزه کارشناسان و مسوولان روابط عمومی ستادی و فرودگاهی با عنوان «هنر خوب نوشتن» با قرائت بیانیه و معرفی افراد برگزیده به کار خود پایان داد.

در این مراسم که امروز (25 دی) پس از پایان دوره آموزشی دو روزه «هنر خوب نوشتن» برگزار شد، حسن جعفری، مسوول روابط عمومی فرودگاه مشهد، احسان استوار، مسوول روابط عمومی فرودگاه شیراز، محمد حاجی پور، مسوول روابط عمومی فرودگاه تبریز و لیلا بیات، مسوول روابط عمومی فرودگاه مهرآباد به دلیل متن نویسی صحیح خبر، ارتباطات خبری مطلوب، ارسال تصاویر و فیلم های مناسب و فعالیت در شبکه های اجتماعی ونیما میرجوادی مسوول روابط عمومی فرودگاه اردبیل، مهرداد دلفانی، مسوول روابط عمومی فرودگاه خرم آباد، رضا معمار، مسوول روابط عمومی فرودگاه بوشهر، رضا احمدی، مسوول روابط عمومی فرودگاه ساری، سید احمد غروی، مسوول روابط عمومی فرودگاه اراک و قندی زاده، مسوول روابط عمومی فرودگاه آبادان به دلیل ارتباط موثر و هماهنگ و فعال با ستاد و ارایه مناسب اخبار و پوشش خبری گسترده معرفی و قدردانی شدند.

همچنین در این مراسم از دست اندرکاران برگزاری کارگاه آموزشی در اداره کل فرودگاه های استان فارس قدردانی شد.

این کارگاه آموزشی با قرائت بیانیه اختتامیه به کار خود پایان داد.

در بیانیه پایانی کارگاه آموزشی هنر خوب نوشتن آمده است: «حمد و سپاس خالق مهربان را و درود بی پایان بر پیامبر عظیم الشان اسلام حضرت محمد(ص) و بر شهیدان راه فضیلت علی الخصوص سردار سرافراز سپهبد قاسم سلیمانی.

این دوره از کارگاه آموزشی هنر خوب نوشتن روابط عمومی شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران، در شرایطی برگزار می شود که جهانِ معاصر دچار افت و خیزهای فراوان بوده و تغییر و تحول؛ هر لحظه در آن موج می زند و مهم آنکه جمهوری اسلامی ایران در حال برداشتن گام های بلندتری برای عزت هر چه بیشتر می باشد.

برگزاری موفق این دوره، بیانگر توانایی، استقامت، بصیرت، هوشمندی و تعهد همه دست اندرکاران، مدیران و همه کارکنانِ شرکت کننده در این دوره است که به ضرورت حمایت از حوزه مهم ارتباطی برای تحقق عملی اخلاق حرفه ای و تخصص خدمت محور برای ایجاد روابط عمومی متکی بر اعتدال، شفافیت و پاسخگو بر پایه تدبیر امیدوارند.

کارگاه آموزشی هنر خوب نوشتن باید بتواند، گام های بلندی برای تحقق اهداف مربوط به بالندگی، رشد و تعالی سازمانی برداشته و این حوزه مهم از ارتباطات سازمانی و انسانی را در همه ابعاد آن دچار تحول نماید. علیرغم آن،‌ هیچگاه به آنچه که به آن دست یافته است، اکتفا نکرده و با توکل بر خداوند متعال، با جهش های فراتر برای تحقق کامل فلسفه روابط عمومی خلاق گام بردارد.

این کارگاه آموزشی، با شعار «هنر خوب نوشتن» و با تاکید بر رویکرد «روابط عمومی یکپارچه» درصدد است همگام با تحقق الگوی پیشرفت، نگاهی متکامل تر، منسجم تر، جامع تر و فراگیر تر در حوزه های موثر با روابط عمومی بویژه حوزه های مجازی را ایجاد نماید.

ما شرکت کنندگان در این دوره از کارگاه آموزشی هنر خوب نوشتن، ضمن قدرشناسی از زحمات دست اندرکاران برگزاری این کارگاه، و تاکید بر ضرورت ادامه ی این کارگاه های آموزشی_علمی و تخصصی با معیارهای استاندارد ادبی، اجرای کامل مفاد این بیانیه را که زمینه ساز ارتقاء و اعتلای روابط عمومی شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی می باشد، خواستاریم:

(1)تحقق روابط عمومی شفاف با روش خوب دیدن، خوب برداشت کردن و نهایت خوب نوشتن.

(2)ارتقای جایگاه روابط عمومی شفاف در همه سطوح و همه ساختارهای درونی و بیرونی مرتبط.

(3)شبکه سازی تمامی ظرفیت های متمرکز و پراکنده روابط عمومی برای توسعه و تقویت ارتباط اعضا در سایه روابط عمومی یکپارچه از طریق سایت و کانال های ارتباطی موجود در کشور.

(4)تبدیل روابط عمومی شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران به رسانه ای فعال، خلاق، خدمتگزار و موثر با ایجاد تحول در فهم ارتباط و نگاه به روابط عمومی در میان مدیران، کارشناسان و کارگزاران این حوزه.

(5)نظم دهی و انتظام یابی حوزه روابط عمومی در سطح کشور با حمایت تمامی روابط عمومی های فرودگاه ها و حوزه های مختلف وابسته در خصوص تهیه و انتشار اخبار مربوط به شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران.

(6)التزام به معیارهای اخلاقی به عنوان عامل ایجاد ارتباط مبتنی بر اعتماد سازی میان رسانه های مختلف.

(7)توجه هرچه بیشتر نسبت به برگزاری دوره های آموزشی مشابه و تربیت کارشناسان و کارگزاران در این حوزه مهم ارتباطی در خصوص بهتر نوشتن.

(8)ضرورت توجه هر چه بیشتر مدیران، کارشناسان و کارگزاران روابط عمومی کشور به تحقق چهار محور: همگرایی، هم افزایی،‌ همسویی و همدلی؛ در کلیه رویکردهای خبری برای تحقق ارتباطات مردمی موثر.

(9)همکاری فعال و خلاقانه با رسانه ی ملی و کلیه رسانه ها و خبرگزاری های کشور برای ایجاد فضای سالم و شفاف برای اطلاع رسانی در مورد اقدامات صادقانه و موثر روابط عمومی شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران»

 

منبع: با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از شرکت فرودگاه ها


دیدگاه خود را بنویسید




برچسب های خبر: ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

آخرین اخبار

پربازدید


آتا


آسمان


اترک


ايرتور

پويا


تابان


زاگرس


سپهران


ساها


قشم


کاسپين


کيش


ماهان


معراج


نفت


هما

رصد آب و هوا و وضعیت پروازها

رصد اطلاعات پرواز توسط مسافرین

ایران ایر تور

آرشیو

آتا

آرشیو

آسمان

آرشیو

اترک

آرشیو

نفت

آرشیو

تابان

آرشیو

زاگرس

آرشیو

ساها، سپهران

آرشیو

قشم

آرشیو

کاسپین

آرشیو

کیش ایر

آرشیو

ماهان

آرشیو

معراج

آرشیو

هما

آرشیو

سایر ایرلاین ها

آرشیو

ایرلاین های خارجی

آرشیو