پایگاه خبری-تحلیلی ایرلاین پرس | ماجرای مسافران سرپایی شرکت‌های هواپیمایی آسمان و زاگرس چیست؟

تاریخ خبر: // کد خبر: 268446 // // // // // خبر مهم


ماجرای مسافران سرپایی شرکت‌های هواپیمایی آسمان و زاگرس چیست؟

با اینکه بستن کمربند ایمنی در زمان نشست و برخواست هواپیما جزء الزامات پرواز است، اما یکی از مسافران پرواز تهران-یزد دقایقی از پرواز را به طور سرپا طی کرده است.


ماجرای مسافران سرپایی شرکت‌های هواپیمایی آسمان و زاگرس چیست؟

یکی از مسافران پرواز شماره ۳۷۲۴ هواپیمایی آسمان که روز چهارشنبه ۳۰ دی ساعت ۱۵:۲۰ تهران را به مقصد یزد ترک کرده، عنوان کرد که در زمان تیک‌اف به او هیچ صندلی اختصاص داده نشده است. این مسافر با اعلام نارضایتی از این شرکت هواپیمایی گفته است حدود ۱۰ الی ۱۵ دقیقه ابتدایی پرواز را در گوشه‌ای از هواپیما ایستاده و بعد از گذشت این مدت از طرف مهماندار صندلی به وی اختصاص یافته است.
ماجرای مسافران سرپایی شرکت‌های هواپیمایی چیست؟
حال جای سوال دارد با اینکه در هواپیما صندلی خالی وجود داشته چرا مهماندار در ابتدای پرواز جای مشخصی برای مسافر در نظر نگرفته است.
البته یکی از مسافران مربوط به شرکت هواپیمایی زاگرس به شماره پرواز ۴۰۴۱ نیز چندی پیش گفته است تمام مسیر تهران مشهد را به صورت سرپا طی کرده و این امر نارضایتی وی را به همراه داشته است.
ماجرای مسافران سرپایی شرکت‌های هواپیمایی چیست؟
این موارد درحالی رخ می‌دهد که همواره خدمه پرواز در ابتدای سفر به فواید کمربند ایمنی تاکید دارند و بستن کمربند در هنگام نشست و برخاست هواپیما به دلیل حفظ ایمنی مسافران جزء الزامات است.
منبع: با اندکی تلخیص و اافات برگرفته از میزان

دیدگاه خود را بنویسید




آخرین اخبار

پربازدید


آتا


آسمان


اترک


ايرتور

پويا


تابان


زاگرس


سپهران


ساها


قشم


کاسپين


کيش


ماهان


معراج


نفت


هما

رصد آب و هوا و وضعیت پروازها

رصد اطلاعات پرواز توسط مسافرین

ایران ایر تور

آرشیو

آتا

آرشیو

آسمان

آرشیو

اترک

آرشیو

نفت

آرشیو

تابان

آرشیو

زاگرس

آرشیو

ساها، سپهران

آرشیو

قشم

آرشیو

کاسپین

آرشیو

کیش ایر

آرشیو

ماهان

آرشیو

معراج

آرشیو

هما

آرشیو

سایر ایرلاین ها

آرشیو

ایرلاین های خارجی

آرشیو