پایگاه خبری-تحلیلی ایرلاین پرس | گلایه مسافران فرودگاه تبریز از خدمات‌دهی نامطلوب؛ از آسیب‌رسانی به چمدان‌ها تا تاخیر در جابه‌جایی‌

تاریخ خبر: // کد خبر: 268694 // // // خبر مهم


گلایه مسافران فرودگاه تبریز از خدمات‌دهی نامطلوب؛ از آسیب‌رسانی به چمدان‌ها تا تاخیر در جابه‌جایی‌

مسافران فرودگاه تبریز از کندی خدمات‌رسانی و بعضا خدمات رسانی نامطلوب گلایه‌مند هستند.


گلایه مسافران فرودگاه تبریز از خدمات‌دهی نامطلوب؛ از آسیب‌رسانی به چمدان‌ها تا تاخیر در جابه‌جایی‌

مسافران فرودگاه تبریز از کندی خدمات رسانی و بعضا خدمات رسانی نامطلوب گلایه‌مند هستند. آخرین موردی که از مسافران ایرن فرودگاه گزارش شده است، توسط یکی از مسافران پرواز پرواز مشهد به تبریز، در زمینه تاخیر انتقال مسافران با اتوبوس از هواپیما به سالن فرودگاه، تاخیر زیاد در تحویل بار همراه مسافر و آسیب دیدن ساک‌های مسافران به دلیل پرتاب آن روی تسمه انتقال بار بود.

مسافرانی که در محل بودند، نبود راننده و برخورد بد برخی از عوامل فرودگاه را موجب گسترش نارضایتی مردم و بلند شدن صدای اعتراض می‌دانند. این اتفاقات در حالی رخ داد که کوچکترین عذرخواهی فرودگاه را شاهد نبودند و کسی پاسخگوی آسیب به کالاهای همراه مسافرین نبود و برخی وعده شکایت از فرودگاه را مطرح کردند.

این تنهایک نمونه از اعتراضات بود که در سایر پروازها نیز تکرار می‌شود ولی صدای آنها کمتر شنیده می‌شود. امیدواریم مسئولین فرودگاه به ویژه مدیرکل غیربومی فرودگاه فکری به این کاستی‌ها کرده و در مواقع لزوم حداقل انتظار مردم، عذرخواهی آنهاست.

 

منبع: با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از تسنیم


دیدگاه خود را بنویسید




برچسب های خبر: ,,,,,,,,,,,,,,,,

آخرین اخبار

پربازدید


آتا


آسمان


اترک


ايرتور

پويا


تابان


زاگرس


سپهران


ساها


قشم


کاسپين


کيش


ماهان


معراج


نفت


هما

رصد آب و هوا و وضعیت پروازها

رصد اطلاعات پرواز توسط مسافرین

ایران ایر تور

آرشیو

آتا

آرشیو

آسمان

آرشیو

اترک

آرشیو

نفت

آرشیو

تابان

آرشیو

زاگرس

آرشیو

ساها، سپهران

آرشیو

قشم

آرشیو

کاسپین

آرشیو

کیش ایر

آرشیو

ماهان

آرشیو

معراج

آرشیو

هما

آرشیو

سایر ایرلاین ها

آرشیو

ایرلاین های خارجی

آرشیو