پایگاه خبری-تحلیلی ایرلاین پرس | شرکت هواپیمایی کیش لوح زرین پنجمین همایش ملی کیفیت را دریافت کرد

تاریخ خبر: // کد خبر: 280938 // // // //


شرکت هواپیمایی کیش لوح زرین پنجمین همایش ملی کیفیت را دریافت کرد

در پنجمین همایش ملی کیفیت و مشتری مداری که در مرکز همایش های دانشگاه شهید بهشتی برگزار شد، شرکت هواپیمایی کیش با افتخار موفق به دریافت لوح و تندیس زرین پنجمین همایش ملی کیفیت شد.


شرکت هواپیمایی کیش لوح زرین پنجمین همایش ملی کیفیت را دریافت کرد

پنجمین همایش ملی کیفیت که با حضور مقامات عالی و مسئولین کیفیت و استاندارد کشور و با مشارکت بیش از ۴۰۰ واحد تولیدی، صنعتی، خدماتی و بازرگانی در صنایع داخلی و استراتژیک برگزار گردید.

تندیس زرین کیفیت براساس ارزیابی هایی که طی بازدید کارشناسان و ممیزان دبیرخانه پنجمین همایش ملی کیفیت از هواپیمایی کیش داشتند و در راستای استمرار و ارتقای قابل توجه کیفیت خدمات ارائه شده به مسافرین محترم، به نمایندگی از شرکت هواپیمایی کیش به دکتر شرفبافی، نائب رئیس هیات مدیره و مدیرعامل و مهندس قنبری، مدیر ایمنی و تضمین کیفیت کیش ایر اهدا شده.

گفتنی است؛ پنجمین همایش ملی کیفیت به همراه اجرای پنل های تخصصی و کارگاه های آموزشی با موضوعاتی در راستای اهداف و محورهای همایش با حضور مدیران، کارشناسان و متخصصان این حوزه برگزار شد.


منبع : با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از کانال تلگرامی Aeronews


دیدگاه خود را بنویسید




آخرین اخبار

پربازدید


آتا


آسمان


اترک


ايرتور

پويا


تابان


زاگرس


سپهران


ساها


قشم


کاسپين


کيش


ماهان


معراج


نفت


هما

رصد آب و هوا و وضعیت پروازها

رصد اطلاعات پرواز توسط مسافرین

ایران ایر تور

آرشیو

آتا

آرشیو

آسمان

آرشیو

اترک

آرشیو

نفت

آرشیو

تابان

آرشیو

زاگرس

آرشیو

ساها، سپهران

آرشیو

قشم

آرشیو

کاسپین

آرشیو

کیش ایر

آرشیو

ماهان

آرشیو

معراج

آرشیو

هما

آرشیو

سایر ایرلاین ها

آرشیو

ایرلاین های خارجی

آرشیو