پایگاه خبری-تحلیلی ایرلاین پرس | علت انجام پروازهای هواپیمایی چایناساترن به ایران + دومین تذکر در باب ارایه جوابیه های استاندارد

تاریخ خبر: // کد خبر: 283809 // ٬ // // // // خبر مهم


علت انجام پروازهای هواپیمایی چایناساترن به ایران + دومین تذکر در باب ارایه جوابیه های استاندارد

علی کاشانی حیدری سخنگوی شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) بیان داشت پروازهای هواپیمایی چینی “چایناساترن” فقط برای بازگشت اتباع چینی به کشورشان انجام می شود.


علت انجام پروازهای هواپیمایی چایناساترن به ایران + دومین تذکر در باب ارایه جوابیه های استاندارد

علی کاشانی حیدری اظهار داشت: متاسفانه در شرایطی که کشور برای مبارزه با بیماری کویید ١٩ به هم افزایی و همدلی نیاز دارد، شاهد آن هستیم که برخی رسانه های زرد برای جذب مخاطب شایعاتی برای برهم زدن آرامش جامعه بیان می کنند.

وی ادامه داد: یکی از شایعات این روزهای فضای مجازی ادامه پروازهای مسافری از چین به ایران و بالعکس توسط شرکت هواپیمایی چینی چایناساترن است که باز نشر آن در فضای مجازی را شاهد هستیم.

کاشانی حیدری گفت : تمامی پروازهای هواپیمایی چینی چایناساترن از تمامی مبادی این کشور به فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره) بدون مسافر و بار ورودی انجام می شود و حتی کادر پرواز آن نیز هواپیما را ترک نمی کنند و در تهران توقف ندارند.

مدیرکل دفتر ارتباطات، اطلاع رسانی و اموربین الملل شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) بیان داشت: پروازهای هواپیمایی چایناساترن تنها برای بازگشت اتباع چینی به کشورشان انجام می شود و اتباع هیچ کشوری به جز چین امکان سوار شدن به هواپیمای این شرکت را در تهران ندارند.

به گزارش پایگاه شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) (IKACNews) ؛ وی اضافه کرد: تمهیدات لازم در ستاد مقابله با کرونا شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) برای مقابله با این بیماری اندیشیده شده که از جمله آن ها می توان به استقرار پایگاه بهداشت مرزی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در سالن های ورودی و خروجی ترمینال و ضدعفونی مستمر ساختمان ها، ترمینال، تاکسی ها و سرویس های ایاب و ذهاب کارکنان اشاره کرد.

 

تذکر دوم ایرلاین پرس به روابط عمومی محترم شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی:

متاسفانه به کررات در جوابیه های صادره از سوی روابط عمومی محترم شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی ، تندخویی ها و کم توجهی به اصول اولیه ارتباط گیری متقابل موثر قابل مشاهده است. استفاده از کلمات و الفاظی تند و تخریب کننده و بهره گیری از برچسب ها، تبدیل به رویه ای معمول در توضیحات ارایه شده توسط این روابط عمومی محترم گردیده است. بار اول ، مشفقانه درخواست تجدید نظر و تغییر در این شیوه تعامل با رسانه ها و شهروندان را داشته ایم. این بار نیز مجددا درخواست می کنیم که حتی در شرایطی که حق مطلق با فرودگاه باشد ، عزیزان روابط عمومی حق عدول از چارچوب های تعاملاتی موثر را نداشته و ندارند. اولین و مهمترین دلیل اینکه، حقوق و دریافتی های ماهیانه همین عزیزان(کارمندان محترم دولت)، توسط شهروندان و بیت المال تامین شده و قبل از شهر فرودگاهی، این عزیزان در استخدام شهروندان بوده و هستند. لذا رعایت چارچوب ها نه یک تعارف ، بلکه یک ضرورت و الزام است.

آقای کاشانی حیدری عزیز در اطلاقی فراگیر و استفاده از لفظ رسانه های زرد، بنوعی اقدام به توهین مشهود به کلیه رسانه هایی کرده که خبر مربوطه را منتشر نموده اند. پسندیده بود که همین توضیحات ، بدون خروج از چارچوب ها ارایه می شد. مجددا تاکید می کنیم که انتظار ما از کادر معظم و شرکت فاخری چون شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی ، بیشتر از این می باشد. لذا عزیزانمان را به افزایش سعه صدر دعوت نموده و راه را در ارتقا تعاملات روابط عمومی با رسانه ها می دانیم.

منبع : با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایسنا

اختصاصی شده توسط ایرلاین پرس


دیدگاه خود را بنویسید




آخرین اخبار

پربازدید


آتا


آسمان


اترک


ايرتور

پويا


تابان


زاگرس


سپهران


ساها


قشم


کاسپين


کيش


ماهان


معراج


نفت


هما

رصد آب و هوا و وضعیت پروازها

رصد اطلاعات پرواز توسط مسافرین

ایران ایر تور

آرشیو

آتا

آرشیو

آسمان

آرشیو

اترک

آرشیو

نفت

آرشیو

تابان

آرشیو

زاگرس

آرشیو

ساها، سپهران

آرشیو

قشم

آرشیو

کاسپین

آرشیو

کیش ایر

آرشیو

ماهان

آرشیو

معراج

آرشیو

هما

آرشیو

سایر ایرلاین ها

آرشیو

ایرلاین های خارجی

آرشیو