پایگاه خبری-تحلیلی ایرلاین پرس | مسیبی مدیر روابط عمومی شرکت فرودگاه ها شد + انتظارات از این انتصاب

تاریخ خبر: // کد خبر: 285790 // ٬ // // // // خبر مهم


مسیبی مدیر روابط عمومی شرکت فرودگاه ها شد + انتظارات از این انتصاب

با ابلاغی از سوی معاون توسعه مدیریت و منابع، عباس مسیبی به عنوان مدیر روابط عمومی شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران منصوب شد.


مسیبی مدیر روابط عمومی شرکت فرودگاه ها شد + انتظارات از این انتصاب

با ابلاغی از سوی معاون توسعه مدیریت و منابع، عباس مسیبی به عنوان مدیر روابط عمومی شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران منصوب شد.
علی شورمیج در این ابلاغ بر توجه به ظرفیت کارشناسی موجود و بکارگیری روش های نوین در امر اطلاع رسانی صنعت هوانوردی و هماهنگی با مرکز روابط عمومی وزارت متبوع و شرکت ها و سازمان های تابعه و همچنین تعامل سازنده با مدیران ستادی و فرودگاهی تاکید کرده است. در بخشی از ابلاغ مسوولیت مسیبی آمده است: « چه غرور آفرینند آن عزیزانی که در کمال صداقت و درستکاری بهترین لحظات عمر خود را در سنگر خدمت به مردم گذرانده و در جهت اهداف صنعت فرودگاهی و هوانوردی شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران، خالصانه از هیچ کوششی دریغ نکرده و با توکل به ایزد منان در کنار سایر همکاران در ارتقای کیفی و کمی مجموعه تلاش نموده اند.» معاون توسعه مدیریت و منابع افزوده است: « نظر به تعهد، تخصص و تجارب ارزشمند جنابعالی به موجب این ابلاغ به سمت مدیر روابط عمومی شرکت فرودگاه ها وناوبری هوایی ایران منصوب می گردید. توفیق جنابعالی را ازخداوند متعال خواستارم.» گفتنی است؛ عباس مسیبی تیر ماه سال جاری به عنوان سرپرست روابط عمومی شرکت فرودگاه ها منصوب شده بود.

انتظارات ایرلاین پرس از این انتصاب :

ایرلاین پرس ضمن تبریک این انتصاب و با توجه به مشکلات و چالش های این حوزه ، انتظاراتی چند از انتصاب آقای مسیبی دارد:

*** روابط  عمومی در شرکت فرودگاهها بشکل تاریخی از نوعی تمرکز زائد الوصف در رنج است. به گونه ای که ابتکار عمل از روابط عمومی های فرودگاههای استانی و شهرستانی سلب شده است(هرچند در دوره مدیریت عاملی آقای امیرمکری، از شدت این کار اندکی کاسته شده است، اما به هیچ وجه کافی نیست). انتظار می رود که حد معینی از استقلال عمل در حوزه روابط عمومی ، به فرودگاههای استانی و شهرستانی تفویض شود.

 

*** عمده فعالیت های روابط عمومی ، گرایش به فعالیت های تبلیغاتی داشته و بشدت از فعالیت های کارشناسانه و انعکاس مشکلات و چالش ها و حتی توانمندی های واقعی و فعالیت های بین و فرابخشی، فاصله گرفته است. ان شاالله که حل این مشکل هم در دستور کار قرار گیرد.

 

*** مشکل بعدی روابط عمومی شرکت فرودگاهها ، ارتباطات کم و سلیقه ای با رسانه ها است. بشکل تاریخی ، رسانه ها به سه دسته اقلیت همگرا ، اکثریت خنثی و اقلیت غیرهمگرا برای این بخش سازمانی تقسیم می شوند. ارتباط حداقلی با اقلیت رسانه های همگرا برقرار بوده و نوعی کم توجهی و قطع ارتباط با رسانه های خنثی و غیر همگرا وجود دارد. امیدواریم در دوره جدید، شاهد افزایش تعاملات باشیم.

 

*** مشکل بعدی بخش روابط عمومی، سعه صدر پائین در مقابله با نظرات مخالف درون سازمانی و برون سازمانی است. روابط عمومی باید دروازه برقراری تعامل و عامل افزایش همگراهی ها باشد، انتظار می رود که انتصاب جدید، بسترهای لازم برای اینکار را فراهم سازد.

 

مجددا برای کلیه عزیزان روابط عمومی شرکت فرودگاهها و فرودگاههای استانی و شهرستانی،آرزوی موفقیت و سرافرازی داریم.

منبع: با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از شرکت فرودگاه ها

اختصاصی شده توسط ایرلاین پرس


دیدگاه خود را بنویسید




آخرین اخبار

پربازدید


آتا


آسمان


اترک


ايرتور

پويا


تابان


زاگرس


سپهران


ساها


قشم


کاسپين


کيش


ماهان


معراج


نفت


هما

رصد آب و هوا و وضعیت پروازها

رصد اطلاعات پرواز توسط مسافرین

ایران ایر تور

آرشیو

آتا

آرشیو

آسمان

آرشیو

اترک

آرشیو

نفت

آرشیو

تابان

آرشیو

زاگرس

آرشیو

ساها، سپهران

آرشیو

قشم

آرشیو

کاسپین

آرشیو

کیش ایر

آرشیو

ماهان

آرشیو

معراج

آرشیو

هما

آرشیو

سایر ایرلاین ها

آرشیو

ایرلاین های خارجی

آرشیو