پایگاه خبری-تحلیلی ایرلاین پرس | عزم فرودگاه همدان برای ارتقای کیفیت خدمت رسانی به مسافران

تاریخ خبر: // کد خبر: 291344 // // //


عزم فرودگاه همدان برای ارتقای کیفیت خدمت رسانی به مسافران

قنبر خلیل پور مدیر فرودگاه همدان در نخستین جلسه شورای اداری فرودگاه در سال 99 بر عزم جدی فرودگاه برای ارتقای کیفیت خدمت رسانی به مسافران تاکید کرد.


عزم فرودگاه همدان برای ارتقای کیفیت خدمت رسانی به مسافران

مدیر فرودگاه همدان در نخستین جلسه شورای اداری فرودگاه در سال 99 بر عزم جدی فرودگاه برای ارتقای کیفیت خدمت رسانی به مسافران تاکید کرد. قنبر خلیل پور در این جلسه ضمن تاکید بر عزم فرودگاه برای کیفیت خدمات فرودگاهی و افزایش رضایتمندی مسافران در پروازهای سال جدید از تلاش برای انجام همه امور با دقت نظر و رعایت تمام دستورالعمل های صادر شده از ستاد شرکت، رعایت دستورالعمل های صادره از سوی ستاد ملی مقابله با ویروس کرونا و حوزه های ستادی و پیش بینی برنامه ریزی عملیاتی مطابق با حوزه های ستادی خبر داد.

مدیر فرودگاه همدان همچنین به بیان توضیحاتی درباره ارزیابی کارکنان فرودگاه بر اساس شاخص های ارزیابی عملکرد سالیانه پرداخت.

منبع : با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از شرکت فرودگاه ها


دیدگاه خود را بنویسید




آخرین اخبار

پربازدید


آتا


آسمان


اترک


ايرتور

پويا


تابان


زاگرس


سپهران


ساها


قشم


کاسپين


کيش


ماهان


معراج


نفت


هما

رصد آب و هوا و وضعیت پروازها

رصد اطلاعات پرواز توسط مسافرین

ایران ایر تور

آرشیو

آتا

آرشیو

آسمان

آرشیو

اترک

آرشیو

نفت

آرشیو

تابان

آرشیو

زاگرس

آرشیو

ساها، سپهران

آرشیو

قشم

آرشیو

کاسپین

آرشیو

کیش ایر

آرشیو

ماهان

آرشیو

معراج

آرشیو

هما

آرشیو

سایر ایرلاین ها

آرشیو

ایرلاین های خارجی

آرشیو