پایگاه خبری-تحلیلی ایرلاین پرس | انتقاد از عدم رعایت فاصله گذاری اجتماعی در پرواز کاسپین

تاریخ خبر: // کد خبر: 294562 // // //


انتقاد از عدم رعایت فاصله گذاری اجتماعی در پرواز کاسپین

اینجانب روز 9 اردیبهشت برای انجام یک ماموریت کاری مجبور به سفر به شهر بهبهان شدم. به همین دلیل برای ساعت 18:10 دقیقه از طریق شرکت هواپیمایی کاسپین اقدام به تهیه بلیط از مبدا تهران کردم. با توجه به شرایط کرونایی و اخباری که از صدا و سیما شنیدم و تاکیدات رییس جمهور و وزیر بهداشت انتظار داشتم که در فرودگاه با شرایط سخت گیرانه ای مواجه بشم. از ضد عفونی مستمر تا فاصله گذاری اجتماعی. ولیکن متاسفانه هیچ یک از این اقدامات انجام نمیشد.


انتقاد از عدم رعایت فاصله گذاری اجتماعی در پرواز کاسپین

اینجانب روز 9 اردیبهشت برای انجام یک ماموریت کاری مجبور به سفر به شهر بهبهان شدم. به همین دلیل برای ساعت 18:10 دقیقه از طریق شرکت هواپیمایی کاسپین اقدام به تهیه بلیط از مبدا تهران کردم. با توجه به شرایط کرونایی و اخباری که از صدا و سیما شنیدم و تاکیدات رییس جمهور و وزیر بهداشت انتظار داشتم که در فرودگاه با شرایط سخت گیرانه ای مواجه بشم. از ضد عفونی مستمر تا فاصله گذاری اجتماعی. ولیکن متاسفانه هیچ یک از این اقدامات انجام نمیشد.

در حالیکه مکان هایی مثل فرودگاه که روزانه ده ها هزار مسافر با شرایط جسمانی مختلفی در آن تردد ندارد انجام چنین اقداماتی کاملا ضروری است.

به هر ترتیب و با کلی سلام و صلوات مرحله سخت سالن فرودگاهی رو گذراندم و وارد هواپیما شدم. انتظار داشتم که حداقل یک در میان مسافر بر روی صندلی ها نشسته باشه ولی اینجا کاملا شگفت زده شدم. در کمال ناباوری شرکت محترم کاسپین تمام بلیط های پرواز شماره 018 رو با هواپیمای بویینگ 737 رو فروخته بود و حدود 230 مسافر و خدمه گوش تا گوش تو هواپیما نشسته بودند. وقتی مسافران به مهماندار اعتراض کردند یک شماره تماس با 24 خط معرفی کردند که مربوط به روابط عمومی کاسپین بود. و گفتند اگر مسافران اعتراض خودشان رو به این شماره بگند شرکت ترتیب اثر خواهد داد. به همین علت من و چند مسافر دیگر با این 24 خط تماس گرفتیم که هیچ یک از این خطوط پاسخگوی تماس ما نبودند. در طول پرواز نیز سر مهماندار محترم فقط یکبار به قضیه کرونا اشاره کردند و اون هم این بود که “با توجه به شیوع ویروس کرونا و دستور اکید سازمان هواپیمایی کشوری مبنی بر رعایت نکات بهداشتی، از ارائه اقلام کترینگ در این پرواز معذوریم”
نکته بعدی این که این شرکت حتی از ارائه اقلام بهداشتی نظیر ماسک و دستکش نیز به مسافران خودداری کرد.
حالا برای بنده سوال هست که فاصله گذاری اجتماعی که هر روز از طرق مختلف از زبان افراد مختلف اعم از مسول و غیر مسول میشنویم دقیقا یعنی چه؟

منبع : با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از کانال تلگرامی MyAsriran


دیدگاه خود را بنویسید




برچسب های خبر: ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

آخرین اخبار

پربازدید


آتا


آسمان


اترک


ايرتور

پويا


تابان


زاگرس


سپهران


ساها


قشم


کاسپين


کيش


ماهان


معراج


نفت


هما

رصد آب و هوا و وضعیت پروازها

رصد اطلاعات پرواز توسط مسافرین

ایران ایر تور

آرشیو

آتا

آرشیو

آسمان

آرشیو

اترک

آرشیو

نفت

آرشیو

تابان

آرشیو

زاگرس

آرشیو

ساها، سپهران

آرشیو

قشم

آرشیو

کاسپین

آرشیو

کیش ایر

آرشیو

ماهان

آرشیو

معراج

آرشیو

هما

آرشیو

سایر ایرلاین ها

آرشیو

ایرلاین های خارجی

آرشیو