پایگاه خبری-تحلیلی ایرلاین پرس | تداوم اقدامات پیشگیرانه شرکت فرودگاه ها برای مقابله با اپیدمی کرونا

تاریخ خبر: // کد خبر: 302076 // // //


تداوم اقدامات پیشگیرانه شرکت فرودگاه ها برای مقابله با اپیدمی کرونا

با توجه به مصوبات اخیر ستاد ملی کرونا مبنی بر رفع برخی محدودیت ها و بازگشایی تدریجی مراکز عمومی و خدمت رسان، رییس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران در بخشنامه ای بر تداوم اقدامات پیشگیرانه و پیش بینی های لازم برای مقابله با اپیدمی کرونا تاکید کرد.


تداوم اقدامات پیشگیرانه شرکت فرودگاه ها برای مقابله با اپیدمی کرونا

با توجه به مصوبات اخیر ستاد ملی کرونا مبنی بر رفع برخی محدودیت ها و بازگشایی تدریجی مراکز عمومی و خدمت رسان، رییس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران در بخشنامه ای بر تداوم اقدامات پیشگیرانه و پیش بینی های لازم برای مقابله با اپیدمی کرونا تاکید کرد. سیاوش امیرمکری در این بخشنامه با اشاره به مصوبات اخیر ستاد ملی کرونا مبنی بر رفع برخی از محدودیت ها و بازگشایی تدریجی مراکز عمومی و خدمت رسان و نیز حضور تمام کارکنان در محل خدومت و لزوم رعایت هرچه بیشتر الزامات مندرج در شیوه نامه های مرتبط از معاونان، مشاوران و مدیران کل ستادی و فرودگاهی خواست تا برای حفاظت از سرمایه های انسانی و جلوگیری از وقفه در تداوم و ارایه خدمات فرودگاهی و ناوبری هوایی اقدامات لازم را انجام دهند.

مدیرعامل شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران در این بخشنامه بر برگزاری منظم جلسات کمیته تسهیلات در فرودگاه ها، همکاری و هماهنگی کامل با ستاد استانی و شهرستانی مقابله با کرونا، مشارکت و همکاری با سازمان ها و نهادهای مربوط بویژه وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و ادارات کل تابعه و استمرار ضدعفونی مراکز جمعیتی، ابنیه، تجهیزات و غیره تاکید کرده است.

از دیگر موارد اشاره شده در این بخشنامه می توان به تداوم نیازسنجی، پیش بینی، تامین اعتبار و تهیه مواد و لوازم بهداشتی و ضدعفونی کننده، تاکید بر رعایت فواصل اجتماعی با نصب استیکرهای مناسب در اماکن عمومی، به منظور رعایت فاصله اجتماعی و قطع زنجیره انتقال ویروس، تداوم ایجاد بستر مناسب جهت ارجاع کارکنان مشکوک برای مشاوره و تست کرونا در مراکز معتبر بر اساس تفاهم نامه منعقده، تاکید بر عدم ورود ارباب رجوع و پیمانکاران بدون تجهیزات بهداشتی و محافظتی به محیط های اداری، رعایت کامل بخشنامه های حضور کارکنان در محل کار، حذف ماموریت های اداری غیر ضروری و کاهش ماموریت ها از طریق جلسات ویدیوکنفرانس و غیره و نیز برگزاری دوره های آموزشی غیرحضوری از راه های جایگزین از جمله بستر وب، مشارکت در بستر فضای مجازی (گروه مدیران COVID-19) برای تبادل نظر و بهره گیری از آخرین نظرات و مطالب علمی ارایه شده، عدم انجام مکاتبات کاغذی در صورت امکان و رعایت دستورالعمل های مرتبط با تغذیه کارکنان، رستوران و آبدارخانه های اداری و عملیاتی اشاره کرد.

امیرمکری همچنین بر رصد مستمر مدیران از فرایندهای تعریف شده در حوزه پیشگیری و مقابله و ارایه پیشنهادها و انتقادهای سازنده در جهت افزایش اثربخشی و کارآیی اقدامات تاکید کرده است.

منبع :با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از  شرکت فرودگاه ها


دیدگاه خود را بنویسید




آخرین اخبار

پربازدید


آتا


آسمان


اترک


ايرتور

پويا


تابان


زاگرس


سپهران


ساها


قشم


کاسپين


کيش


ماهان


معراج


نفت


هما

رصد آب و هوا و وضعیت پروازها

رصد اطلاعات پرواز توسط مسافرین

ایران ایر تور

آرشیو

آتا

آرشیو

آسمان

آرشیو

اترک

آرشیو

نفت

آرشیو

تابان

آرشیو

زاگرس

آرشیو

ساها، سپهران

آرشیو

قشم

آرشیو

کاسپین

آرشیو

کیش ایر

آرشیو

ماهان

آرشیو

معراج

آرشیو

هما

آرشیو

سایر ایرلاین ها

آرشیو

ایرلاین های خارجی

آرشیو