آقایی با بیان اینکه جلسات همفکری با بهره برداران زمینه ساز تعامل و هم افزایی بیشتر در توسعه کسب و کار است، افزود: برای رونق فعالیت های غرف تجاری در ترمینال های فرودگاه نیازمند بازنگری در روش ها و اتخاذ تدابیر جدید هستیم.
وی به رویکرد هیات مدیره شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران در برنامه ریزی جهت رونق کسب وکار و کاهش خسارت ناشی از شیوع ویروس کرونا اشاره و بهره مندی از حمایت مصوبات هیات تشخیص را مشروط به عدم اخراج کارکنان اعلام کرد.
در ادامه بهره برداران به بیان نگرانی ها، دیدگاه ها و پیشنهادهای خود در راستای دستیابی به اهداف و سیاست های شرکت پرداختند.
بازنگری در اسناد فراخوان ها، آموزش کارکنان و فروشنده ها ، به کارگیری پتانسیل نرم افزار فروش یکپارچه و ایجاد باشگاه مشتریان برای مسافران فرودگاه از جمله این موارد بود.
در این جلسه معاون تسهیلات فرودگاه مهرآباد بر لزوم رعایت بهداشت، غرفه آرایی و چیدمان مناسب، برخورد مطلوب و استفاده از پوشش مصوب کارکنان تاکید کرد.
رییس اداره حراست نیز بر ضرورت آگاهی و آموزش امنیتی کارکنان و عدم تغییرات پیاپی فروشندگان تاکید کرد.
همچنین رییس اداره بررسی و مطالعات از راه اندازی نرم افزار صندوق فروش در یک ماه آتی خبر داد.
عطاءالهی، معاون اداره کل بازرگانی و سرمایه گذاری نیز آمادگی خود را برای بررسی پیشنهادهای بهره برداران در بخش های مختلف جهت بهبود امور اعلام کرد.
منبع :با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از شرکت فرودگاه ها
دیدگاه خود را بنویسید