این بازدید پیرو اولین جلسه دوره ای بهره برداران غرف خدمات تجاری فرودگاه مهرآباد با همراهی معاونان اقتصادی و بازرگانی و تسهیلات فرودگاهی و زیرمجموعه های مرتبط انجام شد.
دراین بازدید زیرساخت های لازم برای اتخاذ راهکارهای افزایش درآمدهای فرودگاهی پایدار با به کارگیری برندها در ارتقای خدمات فرودگاه ها به عنوان یکی از سیاست های شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران مورد بررسی قرار گرفت.
هدف از این بازدید امکان سنجی راه اندازی فعالیت های مطلوب اماکن جدید از جمله سالن فود کورت ترمینال ۲، استقرار صندوق فروش یکپارچه، ساماندهی مناسب تر کارکنان غرف و فعالیت ها برای توسعه کسب وکار و ارتقای رضایتمندی مسافران بود.
منبع: با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از شرکت فرودگاه ها
دیدگاه خود را بنویسید