پایگاه خبری-تحلیلی ایرلاین پرس | رضایتمندی بالای مسافران از خدمات فرودگاه مهرآباد

تاریخ خبر: // کد خبر: 317677 // // // //


رضایتمندی بالای مسافران از خدمات فرودگاه مهرآباد

بر اساس نظرسنجی انجام شده، سطح رضایتمندی مسافران فرودگاه مهرآباد از کیفیت خدمات این فرودگاه بالای 70 درصد است.


رضایتمندی بالای مسافران از خدمات فرودگاه مهرآباد

بر اساس نظرسنجی انجام شده، سطح رضایتمندی مسافران فرودگاه مهرآباد از کیفیت خدمات این فرودگاه بالای 70 درصد است. برای ارزیابی کیفیت خدمات و شناسایی کاستی ها تا برطرف کردن نهایی آنها برای نزدیک شدن به ایده آل های روز دنیا با روش های مختلف از مسافران و مراجعان فرودگاه مهرآباد در خصوص ارایه خدمات نظرسنجی می شود.

در یک سال گذشته (5 مرداد 98 تا 5 مرداد 99) با سامانه های مختلف از جمله پیامک، تارنما و دستگاه های نظرسنجی و سایت فرودگاه مهرآباد، حدود یک میلیون و 280 هزار نظر در سامانه های نظر سنجی فرودگاه مهرآباد ثبت شده که نمودارها نشان از رضایتمندی بالای 70 درصدی دارد.

طرح ارزیابی سطح کیفیت خدمات از دیدگاه مسافران منطبق با دستورالعمل اتحادیه بین المللی فرودگاه ها و دپارتمان  ASQ است و در تمام دنیا از این ابزارها برای ارایه خدمات مناسب تر و شناسایی دیدگاه مسافران و مراجعان استفاده می شود.

منبع : با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از شرکت فرودگاه ها


دیدگاه خود را بنویسید




آخرین اخبار

پربازدید


آتا


آسمان


اترک


ايرتور

پويا


تابان


زاگرس


سپهران


ساها


قشم


کاسپين


کيش


ماهان


معراج


نفت


هما

رصد آب و هوا و وضعیت پروازها

رصد اطلاعات پرواز توسط مسافرین

ایران ایر تور

آرشیو

آتا

آرشیو

آسمان

آرشیو

اترک

آرشیو

نفت

آرشیو

تابان

آرشیو

زاگرس

آرشیو

ساها، سپهران

آرشیو

قشم

آرشیو

کاسپین

آرشیو

کیش ایر

آرشیو

ماهان

آرشیو

معراج

آرشیو

هما

آرشیو

سایر ایرلاین ها

آرشیو

ایرلاین های خارجی

آرشیو