پایگاه خبری-تحلیلی ایرلاین پرس | واکنش تعزیرات به گرانفروشی بلیت هواپیما به بهانه ارائه خدمات کرونایی

تاریخ خبر: // کد خبر: 344861 // // // //


واکنش تعزیرات به گرانفروشی بلیت هواپیما به بهانه ارائه خدمات کرونایی

رئیس گشت تعزیرات حکومتی تهران به گرانفروشی بلیت هواپیما در برخی از دفاتر هواپیمایی در روزهای کرونایی واکنش نشان داد.


واکنش تعزیرات به گرانفروشی بلیت هواپیما به بهانه ارائه خدمات کرونایی

ناصر مدیحی طامه رئیس گشت تعزیرات حکومتی تهران درباره تخلفات گرانفروشی در حوزه فروش بلیت هواپیما به بهانه ارائه خدمات کرونایی، گفت: فروش بلیت هواپیما برای انجام مسافرت‌های داخلی و خارجی، دارای قیمت و نرخ مشخصی است که از سوی نهاد‌های نظارتی مانند سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولید کنندگان تعیین و به سازمان‌ها و دفاتر هواپیمایی ابلاغ شده است.

وی افزود: فروش بلیت هواپیما به بهانه ارائه خدمات به مسافران در دوران کرونایی باید طبق آخرین مصوبه سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولید کنندگان صورت گیرد و چنانچه در شرایط فعلی کشور دفاتر فروش بلیت هواپیما به بهانه ارائه خدمات ویژه به مسافران اقدام به فروش بلیت آن هم بالاتر از نرخ مصوب کنند، قطعا با برخورد صریح سازمان تعزیرات حکومتی مواجه خواهند شد.

مدیحی طامه تصریح کرد: تاکنون در خصوص گرانفروشی بلیت هواپیما توسط دفاتر هواپیمایی به ما گزارشی ارجاع نشده است و در صورت وجود تخلف گرانفروشی بلیت در این حوزه، شهروندان مراتب را به سازمان تعزیرات حکومتی اعلام کنند تا سریعا به سراغ متخلفان رفته و با آن‌ها برخورد‌های لازم صورت گیرد.

به گفته رئیس گشت تعزیرات حکومتی تهران، اگر موضوع گرانفروشی بلیت هواپیما به دلیل ارائه خدمات در ایام کرونایی صحت داشته باشد، تخلف گرانفروشی در این رابطه محرز است و از بازرسان سازمان صمت و کارشناسان سازمان حمایت درخواست داریم تا پرونده‌های مرتبط با این موضوع را تشکیل دهند.

منبع: با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از باشگاه خبرنگاران جوان


دیدگاه خود را بنویسید

مجوز ارسال دیدگاه داده نشده است!


آخرین اخبار

پربازدید


آتا


آسمان


اترک


ايرتور

پويا


تابان


زاگرس


سپهران


ساها


قشم


کاسپين


کيش


ماهان


معراج


نفت


هما

رصد آب و هوا و وضعیت پروازها

رصد اطلاعات پرواز توسط مسافرین