پایگاه خبری-تحلیلی ایرلاین پرس | عملکرد موفق حوزه های حمل و نقلی در مقابله با شیوع ویروس کرونا

تاریخ خبر: // کد خبر: 348370 // // //


عملکرد موفق حوزه های حمل و نقلی در مقابله با شیوع ویروس کرونا

معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: حوزه های حمل و نقلی در جلوگیری از شیوع ویروس کرونا بسیار موثر عمل کرده و عملکرد روابط عمومی ها موفق بوده است.


عملکرد موفق حوزه های حمل و نقلی در مقابله با شیوع ویروس کرونا

شهرام آدم نژاد در جلسه ای با مدیران روابط عمومی شرکت ها و سازمان های تابعه وزارت راه و شهرسازی درباره اقدامات سازمان ها و شرکت های زیرمجموعه در مقابله با ویروس کرونا، با بیان اینکه از اواخر سال گذشته دوران پرتلاطم و سختی را به جهت شیوع ویروس کرونا گذرانده ایم، اظهار داشت: وزارت راه و شهرسازی در مقابله با این ویروس اقدامات وسیعی را انجام داده است به طوری که سازمان ها و شرکت های تابعه وزارتخانه نیز از زمان شیوع این بیماری در بخش های مربوط به سازمان خود اقدامات بسیاری را انجام داده اند.

معاون وزیر راه و شهرسازی عنوان کرد: بازگرداندن اتباع ایرانی خارج کشور و انتقال تجهیزات بهداشتی و دارویی از جمله کارها و وظایفی بوده که در این دوران انجام شد. وی با بیان اینکه تمامی حوزه های حمل و نقل کشور نسبت به رعایت پروتکل های بهداشتی در بخش های مختلف اقدامات قابل توجهی را انجام داده اند، اظهار داشت: روابط عمومی حوزه های حمل و نقلی بسیار موثر عمل کرده و نسبت به درج اخبار مربوط به مقابله با ویروس کرونا موفق عمل کردند.

آدم نژاد ادامه داد: 82 درصد مراجعه های اجباری به سازمان ها در سطح کشور کاهش یافته و روند افزایش ارایه خدمات غیر حضوری افزایش می یابد. در ادامه این جلسه هر یک از مدیران روابط عمومی گزارشی از برنامه ها و اقدامات خود را در این زمینه ارائه دادند.

عباس مسیبی مدیر روابط عمومی شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران در این جلسه با اشاره به اینکه شرکت فرودگاه‌ها، مدیریت و راهبری ۵۳ فرودگاه تحت مالکیت و نیز مدیریت ترافیک هوایی آسمان ایران را برعهده دارد، گفت: نخستین بخشنامه‌های مرتبط با پیشگیری از ویروس کرونا را پنجم بهمن سال ۱۳۹۸ یعنی قبل از شیوع بیماری در ایران، صادر و سپس وارد مراحل عملیات اجرایی و انجام اقدامات جدی در راستای دستورالعمل‌ها و رعایت پروتکل‌های بهداشتی شدیم.

مسیبی افزود: در ادامه بازرسی فرودگاه‌های بین‌المللی و سپس توزیع و بررسی فرم‌های غربالگری ۶۰۰۰ شاغل در شرکت انجام شد. وی عنوان کرد: تهیه و انتشار اخبار مربوط به رعایت پروتکل های بهداشتی توسط مسئولان روابط عمومی فرودگاه های کشور و انتشار اخبار فوق در شبکه های مجازی از دیگر اقدامات انجام شده بوده است.

مدیر روابط عمومی شرکت فرودگاه ها بیان داشت: تمام مسافران ورودی و خروجی در بدو ورود به فرودگاه‌ها غربالگری می‌شوند و از جمله اقدامات پیشگیرانه می‌توان به ضدعفونی و گندزدایی سطوح، رعایت فاصله‌گذاری و نظارت و کنترل اجرای پروتکل‌های بهداشتی اشاره کرد. وی افزود: با رعایت جدی پروتکل‌های بهداشتی تلاش کردیم که مانع وقفه در خدمت‌رسانی فرودگاه‌ها شویم.

وی با اشاره به ارسال سریع و به موقع مصوبات جلسه‌های ستاد ملی مبارزه با کرونا از سوی دفتر مقررات فرودگاهی، مدیریت بحران و پدافند غیرعامل به فرودگاه‌ها عنوان کرد: از دیگر اقدامات انجام شده می‌توان به اجرای برنامه‌های دورکاری، تهیه شناسنامه الکترونیک سلامت کارکنان شرکت، استفاده از بازرسان نامحسوس برای کنترل فرودگاه‌ها، اصلاح و بازنگری در نصب نشانگرها و نوارهای فاصله اجتماعی، چینش صندلی ترمینال‌ها و فرایند پذیرش مسافر و نیز پایش مستمر کارکنان برای غربالگری روزانه اشاره کرد.

گفتنی است؛ در این جلسه پس از ارائه گزارش از سوی مدیران روابط عمومی، نظرات و پیشنهادات مورد نیاز جهت بهبود عملکردها، تهیه بسته های خبری به صورت مکتوب و تصویری و تدوین مستنداتی مربوط به مقابله با ویروس کرونا در بخش های مختلف حمل و نقلی، مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

 

منبع : با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از شرکت فرودگاه ها


دیدگاه خود را بنویسید




آخرین اخبار

پربازدید


آتا


آسمان


اترک


ايرتور

پويا


تابان


زاگرس


سپهران


ساها


قشم


کاسپين


کيش


ماهان


معراج


نفت


هما

رصد آب و هوا و وضعیت پروازها

رصد اطلاعات پرواز توسط مسافرین

ایران ایر تور

آرشیو

آتا

آرشیو

آسمان

آرشیو

اترک

آرشیو

نفت

آرشیو

تابان

آرشیو

زاگرس

آرشیو

ساها، سپهران

آرشیو

قشم

آرشیو

کاسپین

آرشیو

کیش ایر

آرشیو

ماهان

آرشیو

معراج

آرشیو

هما

آرشیو

سایر ایرلاین ها

آرشیو

ایرلاین های خارجی

آرشیو