پایگاه خبری-تحلیلی ایرلاین پرس | شفاف سازی رعایت حقوق مسافر از سوی شرکت های هواپیمایی

تاریخ خبر: // کد خبر: 351008 // // //


شفاف سازی رعایت حقوق مسافر از سوی شرکت های هواپیمایی

به منظور رعایت حقوق مسافر، عملکرد شرکت های هواپیمایی بر روی پورتال سازمان هواپیمایی کشوری شفاف سازی و نمایش عمومی داده می شود.


شفاف سازی رعایت حقوق مسافر از سوی شرکت های هواپیمایی

با توجه به لزوم رعایت حقوق مسافر در پروازها، شفافیت نحوه ارائه خدمات و تسهیلات شرکت های هواپیمایی وتحقق هرچه بیشتر اهداف نظارت و پایش سازمان بر عملکرد شرکت های هواپیمایی از جهت رعایت حقوق مسافر و همچنین ایجاد شرایط رقابتی و حق انتخاب و اختیار در دریافت تسهیلات بلیت برای مسافران، امکان رویت و مطالعه عملکرد شرکت های مذکور در پورتال سازمان هواپیمایی کشور فراهم می شود.
لذا از تاریخ اول دی ماه سال جاری، نمودار میزان و درصد شکایات، نحوه پاسخگویی به مسافران و خدمات و تسهیلات ارائه شده توسط شرکت های هواپیمایی به صورت ماهانه در سایت سازمان به نشانی www.cao.ir بارگذاری خواهد شد.
لازم به ذکر است مسافران گرامی میتوانند انتقادات، پیشنهادات و شکایات خود را از طریق بخش حقوق مسافر در سایت سازمان هواپیمایی کشوری مطرح و پیگیری نمایند.

 

منبع : با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت سازمان هواپیمایی


دیدگاه خود را بنویسید




آخرین اخبار

پربازدید


آتا


آسمان


اترک


ايرتور

پويا


تابان


زاگرس


سپهران


ساها


قشم


کاسپين


کيش


ماهان


معراج


نفت


هما

رصد آب و هوا و وضعیت پروازها

رصد اطلاعات پرواز توسط مسافرین

ایران ایر تور

آرشیو

آتا

آرشیو

آسمان

آرشیو

اترک

آرشیو

نفت

آرشیو

تابان

آرشیو

زاگرس

آرشیو

ساها، سپهران

آرشیو

قشم

آرشیو

کاسپین

آرشیو

کیش ایر

آرشیو

ماهان

آرشیو

معراج

آرشیو

هما

آرشیو

سایر ایرلاین ها

آرشیو

ایرلاین های خارجی

آرشیو