پایگاه خبری-تحلیلی ایرلاین پرس | انتشار میزان شکایات مسافران از عملکرد شرکت های هواپیمایی

تاریخ خبر: // کد خبر: 364778 // // // // // // خبر مهم


انتشار میزان شکایات مسافران از عملکرد شرکت های هواپیمایی

بر اساس آمار گرفته شده توسط سازمان هواپیمایی پیرامون رضایتمندی مسافران از شرکت های هواپیمایی بیشترین شکایت از عملکرد هواپیمایی ایران ایر بوده که 22.9 درصد را به خود اختصاص داده است.


انتشار میزان شکایات مسافران از عملکرد شرکت های هواپیمایی

سازمان هواپیمایی کشوری برای اولین بار جدول پایش و میزان شکایات مسافران از عملکرد شرکت های هواپیمایی داخلی و شرکت های خدمات مسافرت هوایی در سامانه حقوق مسافر سازمان هواپیمایی کشوری در بازه زمانی 20 آبان تا 20 آذر ماه 1399 را منتشر کرد.

بر این اساس درمجموع 131 شکایت از شرکت های هواپیمایی و شرکت های خدمات مسافرت هوایی به سازمان ارسال شده که به 98 درصد آنها پاسخ داده شده است.
سهم شرکت های هواپیمایی از شکایات واصله 113 مورد و شرکت های خدمات مسافرت هوایی 18 مورد گزارش شده است.

کمترین و بیشترین شکایت از شرکت های هواپیمایی

بررسی جدول مذکور نشان می‌دهد بیشترین شکایت از عملکرد هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران بوده که 22.9 درصد را به خود اختصاص داده است.  هواپیمایی ماهان با 19.85 درصد در رده دوم قرار دارد. هواپیمایی پویا نیز بدون هیچ شکایتی در بازه مورد اشاره عملکرد صفر درصدی را داشته است.

منبع : با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم


دیدگاه خود را بنویسید




آخرین اخبار

پربازدید


آتا


آسمان


اترک


ايرتور

پويا


تابان


زاگرس


سپهران


ساها


قشم


کاسپين


کيش


ماهان


معراج


نفت


هما

رصد آب و هوا و وضعیت پروازها

رصد اطلاعات پرواز توسط مسافرین