پایگاه خبری-تحلیلی ایرلاین پرس | آموزش علمی و کاربردی لازمه پرورش نیروهای توانمند در روابط‎ عمومی است

تاریخ خبر: // کد خبر: 37938 // // //


آموزش علمی و کاربردی لازمه پرورش نیروهای توانمند در روابط‎ عمومی است

مشاور مدیرعامل و مدیر روابط عمومی شرکت فرودگاه‎ها و ناوبری هوایی ایران در دهمین دوره آموزشی مسئولان روابط عمومی حوزه ستادی و فرودگاهی توجه به آموزش‎های علمی و کاربردی را لازمه پرورش نیروهای توانمند در روابط‎عمومی عنوان کرد.


آموزش علمی و کاربردی لازمه پرورش نیروهای توانمند در روابط‎ عمومی است

آقائی صائم در جمع مسئولان روابط عمومی ستادی و فرودگاهی
آموزش علمی و کاربردی لازمه پرورش نیروهای توانمند در روابط‎عمومی است

مشاور مدیرعامل و مدیر روابط عمومی شرکت فرودگاه‎ها و ناوبری هوایی ایران در دهمین دوره آموزشی مسئولان روابط عمومی حوزه ستادی و فرودگاهی توجه به آموزش‎های علمی و کاربردی را لازمه پرورش نیروهای توانمند در روابط‎عمومی عنوان کرد.

به گزارش روابط عمومی شرکت فرودگاهها و ناوبری هوایی ایران، یداله آقائی صائم در مراسم افتتاح این همایش دو روزه که از صبح امروز، سهشنبه 3 بهمن، در فرودگاه مشهد آغاز و تا فردا ادامه مییابد، گفت: پژوهشها نشان میدهد که نزدیک به 90 درصد از  فعالیتهای مدیران معطوف به برقراری ارتباط با همکاران مخاطبان و نهادهای بیرون از سازمان میشود. بنابراین ارتباطات و مدیریت آن یکی از مهمترین وظایف مدیران است.

وی افزود: از آنجایی که روابطعمومی به عنوان حرفهای متخصص در حوزه ارتباطاتِ سازمانها به فعالیت میپردازد مدیران هوشمند و آگاه میکوشند که یک مجموعه روابطعمومی توانمند و دانشمحور را در سازمان خود ایجاد و زمینه را برای توسعه و پیشرفت آن فراهم کنند. آنها به این ترتیب خواهند توانست که بخش زیادی از امور ارتباطی خود؛ چه در درون سازمان و چه در برون سازمان را به آن تفویض کنند.

مشاور مدیرعامل شرکت فرودگاهها و ناوبری هوایی ایران ادامه داد: امروزه در کشورهای پیشرفته با تلاش و فعالیت حرفهای و اثرگذار کارگزاران روابطعمومی، شناخت خوبی از این حرفه و دستاوردهای آن در میان مدیران به وجود آمده است. به این ترتیب و با افزایش توقع آنها از روابطعمومی این فرصت فراهم شده است که این واحد نیز همپای دیگر اجزای سازمانی به شیوهای مدرن و نوین اداره شود.

وی با اشاره به اینکه روابطعمومی مدرن، دیگر محدود به اطلاعرسانی صرف نیست، گفت: این روابط عمومی پا را از آن فراتر گذاشته است و به دنبال ساختن هویت سازمانی بر اساس واقعیت و اصلاح کجرویهای احتمالی در سازمان، از طریق برقراری ارتباطی نزدیک با مخاطبان و جامعه است و با به موقع هشدار دادن و ارائه راهکارهای آن، سازمان را از افتادن به بحران و ورطههای پُرخطر حفظ میکند.

مدیر روابط عمومی شرکت فرودگاهها و ناوبری هوایی ایران، ادامه داد: چنین روابطعمومیای دارای فرهنگی عمیق و اخلاقی است که با تلفیق آن با فرهنگ سازمانی و نشو آن در میان کارکنان، در میان اجزای سازمان جریان مییابد و همچون سیمان با محکم کردن پیوندها، از گسستگی و انشقاق جلوگیری میکند و در عین حال، تلاش دارد تا امکان تکثر عقاید و بیان نظرات بدون هزینه و ترس برای کارکنان را نیز فراهم کند.

آقائی توضیح داد: بدیهی است که برای تعالی جایگاه روابطعمومی و رسیدن به یک روابطعمومی مدرن، ما فعالان این حرفه، ابتدا باید خودمان به خوبی بیاموزیم و سپس با انجام درست و اثرگذار کارها و ورود عقلانی به حوزههای دیگر، زمینه را برای معرفی درست و کاربردی روابطعمومی به مدیران و همکاران بشناسانیم و نگاههای تک بعدی در مورد این حرفه گسترده را از بین ببریم.

وی آموزش و تربیت، را یکی از مهمترین راههای رشد و پرورش در مجموعههای روابطعمومی دانست و گفت: آموزشها باید نوین و مبتنی بر دانش و شیوههای اساسی پیشبرد این حرفه باشند. به همین منظور روابطعمومی شرکت فرودگاهها و ناوبری هوایی ایران همواره کوشیده است تا در ارائه آموزش، به مسئولان روابطعمومی جنبههای علمی و کاربردی آن را در نظر بگیرد و نیروهایی توانمند را پرورش دهد.

آقائی ادامه داد: امروز در دهمین دوره از همایشهای آموزشی روابطعمومی در خدمت شما همکاران بزرگوار هستیم، دورهای که در آن به توانمندسازی شما در حوزه گزارشنویسی میپردازیم و در کنار آن سعی خواهیم کرد تا در این فرصت به وجود آمده، به آسیبشناسی یک ساله نحوه تولید و ارسال اخبار توسط مسئولان روابطعمومی و راهکارهای رفع عیوب موجود بپردازیم. امیدوارم این دوره بتواند برای شما مفید باشد و با تلاش و پشتکار شما، به آموزشی ماندگار و قابل استفاده تبدیل شود و بر کیفیت تولید محتواهای خبری در فرودگاهها بیفزاید.

مدیر روابط عمومی شرکت فرودگاهها و ناوبری هوایی ایران، در پایان ضمن قدردانی از قاسمزاده، مدیرکل فرودگاههای استان خراسان رضوی به دلیل میزبانی از این همایش و تمامی همراهیها و همدلیهای وی با مجموعه روابط عمومی و همچنین تقدیر از جعفری، مسئول روابط عمومی فرودگاه مشهد که برای برپایی این همایش تلاشهای فراوانی کردهاست، گفت: از تمامی شما همکاران محترم ستادی و فرودگاهی به پاس کوشش خالصانه و مدبرانه برای انجام برنامههای یک سال اخیر تشکر میکنم و از خداوند متعال برای همگی شما موفقیت در کار و عافیت در زندگانی را مسئلت دارم.

منبع : شرکت فرودگاه ها


دیدگاه خود را بنویسید




آخرین اخبار

پربازدید


آتا


آسمان


اترک


ايرتور

پويا


تابان


زاگرس


سپهران


ساها


قشم


کاسپين


کيش


ماهان


معراج


نفت


هما

رصد آب و هوا و وضعیت پروازها

رصد اطلاعات پرواز توسط مسافرین

ایران ایر تور

آرشیو

آتا

آرشیو

آسمان

آرشیو

اترک

آرشیو

نفت

آرشیو

تابان

آرشیو

زاگرس

آرشیو

ساها، سپهران

آرشیو

قشم

آرشیو

کاسپین

آرشیو

کیش ایر

آرشیو

ماهان

آرشیو

معراج

آرشیو

هما

آرشیو

سایر ایرلاین ها

آرشیو

ایرلاین های خارجی

آرشیو