پایگاه خبری-تحلیلی ایرلاین پرس | مدیر عامل قشم ایر مطرح کرد؛ رضایت مسافر پیش شرط تمام موفقیت های یک ایرلاین است

تاریخ خبر: // کد خبر: 38559 // // //


مدیر عامل قشم ایر مطرح کرد؛ رضایت مسافر پیش شرط تمام موفقیت های یک ایرلاین است

به گزارش روابط عمومی شرکت هواپیمایی قشم، سومین نشست رؤسای ایستگاه های عملیاتی داخلی و خارجی شرکت هواپیمایی قشم از روز 24 الی 26 دی 96 در سالنCIP فرودگاه مهرآباد برگزار گردید.


مدیر عامل قشم ایر مطرح کرد؛ رضایت مسافر پیش شرط تمام موفقیت های یک ایرلاین است

سومین نشست رؤسای ایستگاه های عملیاتی داخلی و خارجی شرکت هواپیمایی قشم از روز 24 الی 26 دی 96 در سالن CIP فرودگاه مهرآباد  برگزار گردید.

محمود شکرآبی مدیرعامل شرکت هواپیمایی قشم با حضور در این نشست ضمن قدردانی از زحمات رؤسای ایستگاه ها گفت: هزینه جذب یک مشتری جدید چندین برابر نگهداری یک مشتری قدیمی است و برای افزایش چند درصدی مشتری جدید باید هزینه چند برابری پرداخت کرد.

شکرآبی رضایت مشتری و تکریم از آن را پیش شرط موفقیت های بعدی این شرکت دانست و گفت داشتن مشتری دائمی و وفادار شرط بقای دایمی و استمرار فعالیت های کاری هر شرکتی است.

مدیر عامل شرکت هوایی قشم گفت: آموزش نوعی سرمایه گذاری برروی منابع انسانی است و ما با دادن آموزش دائمی ومستمر به کارکنان خود کیفیت خدمات خود را افزایش داده و کارکنان خود را قــــــادر می سازیم تا در برابر تغییرات، مشتریان و الزامات شغلی پاسخگو باشند.

عضو هیئت مدیره شرکت هواپیمایی قشم گفت: کارکنانی که با مسافر سرو کار دارند باید همیشه رفتاری خوشایند داشته، کارا و خلاق باشند و در مقابل مسافرانی که رفتار عصبانی دارند به صورت کاملا حرفه ای برخورد نمایند.ایجاد تعهد به ارائه خدمات مطلوب باید در تمامی سطوح این شرکت وجود داشته باشد و همه کارکنان در این کار مشارکت نمایند و ایجاد طرح ارزشیابی کارکنان توسط مشتریان و واحــــــــد راه اندازی مدیریت شکایت مسافران در همین راستا در شرکت بوجود آمده است و  رؤسای ایستگاه تنها وظیفه هدایت و به انجام رسانی به موقع پروازها را نداشته بلکه موظفند ضمن حفظ آراستگی فردی و عمومی ایستگاهها، در به حداقل رساندن تاخیرات، شکایات عمومی و سازمانی و همچنین بازاریابی از طریق تعامل با دفاتر فروش شهرهای محل خدمت تلاش نمایند. و شایسته است به منظورارزیابی و ارائه سرویس های بهینه، رؤسای ایستگاهها به صورت منطقه ای گروه بندی شده و در طول سال جلسات متعدد یک روزه با معاونت ها و بخش های مختلف شرکت برگزار نمایند.

مدیرعامل قشم ایر عنوان کرد: رؤسای ایستگاهها نمایندگان تام الاختیار مدیرعامل بوده و ضمن نظارت بر کلیه امور پروازی در ایستگاه محل خدمت، موظفند بر کلیه امور مالی و هزینه ها مدیریت و نظارت منظم داشته و با توجه به اینکه شرکت هواپیمایی قشم به عنوان یکی از ایرلاین های برتر کشور در سطح داخلی و بین المللی می باشد و همچنین در چشم انداز آینده، این شرکت برنامه هایی جهت گسترش پروازهای بین المللی در سطوح درون قاره ای و میان قاره ای پیش بینی شده دارد، مقتضی است امکان پیشرفت و به روز بودن دانش تخصصی رؤسای ایستگاهها و همچنین دیگر پرسنل شرکت بیش از پیش فراهم گردد.

شکرآبی در پایان ضمن اشاره به فعالیت های گسترده و اقدامات مهمی که در این شرکت انجام شده است گفت: کلیه برنامه های از قبل پیش بینی شده بود در راستای پیشبرد اهداف عالیه ایرلاین که شامل اقدامات ارزنده ای می باشد به یاری ایزد منان انجام پذیرفته. و شعار “همکاران خدوم و زحمتکش  شرکت ما می توانیم”  می باشد.

همچنین معاون بازرگانی شرکت هواپیمایی قشم، محمود پورعبداله ضمن تشکر از حسن توجه مدیرعامل با رؤسای ایستگاه ها به گفتگو نشست و اذعان داشت: لازمه حضور و بقاء در فضای رقابتی شرکت های هواپیمایی در عرصه بین المللی و داخلی، اشراف تمامی کارکنان به تمامی استانداردها و مقررات بین المللی می باشد.

پورعبداله ضمن اشاره به اهمیت نقش مشتری مداری و توجه به خواسته های مسافرین به عنوان بزرگترین سرمایه یک شرکت هواپیمایی، تاکید نمود؛ تمامی ابزار و امکانات جهت جلب رضایت مشتریان از سوی هواپیمایی قشم در اختیار رؤسای ایستگاهها قرار گرفته و انتظار می رود با تلاش همکاران در ایستگاهها، در این زمینه کماکان پیشتاز امر مشتری مداری باشیم.

وی در پایان با تاکید بر سخنان مدیرعامل قشم ایر از رؤسای ایستگاهها درخواست نمود نسبت به کسب دانش و تجربه مورد نیاز، خود را برای پست های بالای مدیریتی صنعت هوانوردی آماده سازند.

محمد صراف زاده جهرمی، رئیس ایستگاه های داخلی و خارجی شرکت هواپیمایی قشم در خصوص این نشست گفت: این نشست که به صورت سالیانه انجام می شود و از الزامات جهت تبادل نظر و تکمیل مستندات عملیات زمینی در زمینه دریافت  AOC می باشد،  امسال نیز با حضور حداکثری رؤسای ایستگاه ها از 28 ایستگاه عملیاتی داخلی و خارجی شرکت هواپیمایی قشم در سه روز متوالی برگزار گردید که در این دوره، طبق برنامه ریزی منظم و فشرده ای، سخنرانی ها، جلسات آموزشی و پرسش و پاسخ، با 41 نفر از پرسنل درون سازمانی و برون سازمانی در سطوح مدیریتی از جمله مدیر عامل، معاونین و مدیران ارشد شرکت با رؤسای ایستگاه ها، جهت نقد و بررسی علمی چگونگی اداره ایستگاهها و ارائه راهکارهای اجرایی، همچنین رسیدگی به مسائل و مشکلات مربوط به ایستگاه ها در حوزه های مختلف کاری و با هدف هم اندیشی درون سازمانی و برون سازمانی، بر اساس قوانین تعریف شده جهت روانسازی امور مرتبط ، در جهت پیشبرد اهداف سازمانی در چشم انداز آینده شرکت هواپیمایی قشم برگزار گردید.

در پایان صراف زاده ضمن تاکید بر لزوم برگزاری منظم دوره ها، در خصوص اهمیت برگزاری و نتایج حاصله از برگزاری نشست های سالیانه رؤسای ایستگاهها گفت: علاوه بر شناسایی نیازمندی های ایستگاهها و امکان ریشه یابی مشکلات و تدبیر و چاره اندیشی در این خصوص که منجر به بهبود عملکرد ایستگاهها و در نتیجه پیشبرد اهداف شرکت و برگزاری پروازهایی ایمن و آرام می گردد، این نشست ها منجر به همدلی و تعامل بیشتر فی ما بین همکاران ایستگاهها و تقویت روحیه کاری در بین ایشان خواهد شد.

لازم به ذکر است در جلسه اختتامیه این نشست در روز پایانی رضا حیدری، رئیس هیئت مدیره قشم ایر گفت: من از منظر دیگری به صورت تخصصی تر نگاه می کنم – یک بنگاه اقتصادی حیات و ممات به درآمد و هزینه های آن و سیر صعودی و نزولی آن بستگی دارد.در شرکت هواپیمایی قشم دو دسته فعالیت می کنند یک دسته آنانی که به چشم مسافر نمی آیندو مسافر آثارش را نمی بیند مثل همکاران فنی و خرید قطعات هواپیما و…….. دسته دوم مسافر چهره آنها را می بیند و با آنها عجین میشود  که در رشد بنگاه اقتصادی موثر هستند و نوع برخورد آنها شخصیت قشم ایر را  نشان می دهد.که اگر مثبت باشد مسافر را جذب و اگر منفی باشد با دفع مسافر دچار زیان می گردیم به لحاظ ارزش گذاری رفتار شما روسای ایستگاه ها و مهمانداران که  مستقیما با مسافر سرو کار دارند بسیار حساس است.

رئیس هیات مدیره شرکت هواپیمایی قشم گفت: خدماتی فراهم شده است که باید مشتری مداری اوج بگیرد مسافری که وارد آژانس می شود باید طوری رفتار شود که نقش شما در زمان ارائه خدمات در ذهن مسافر جای بگیرد.

حیدری افزود: ایستگاهها باید عامل درآمد زایی موثر باشند و از درآمد حاصله منتفع شوند و از طریق جذب بار و یا مسافرین گروهی شرایط جذب مسافر را ایجاد نمایند.

در پایان غلامرضا مهدوی نائب رئیس هیئت مدیره شرکت هواپیمایی قشم نیز گفت: با تشکر از زحمات آقای شکرآبی بتوانیم قدرشناس شما کارکنان باشیم و همواره دغدغه آقای مدیرعامل و دیگر کارکنان این است که بتوانیم گره از مشکلات شما باز کنیم و با تلاش های مضاعف و شبانه روزی و مستمر قشم ایر همچنان در اوج خود بدرخشد، با آرزوی سربلندی و موفقیت.

 

منبع: سایت هواپیمایی قشم ایر


دیدگاه خود را بنویسید




برچسب های خبر: ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

آخرین اخبار

پربازدید


آتا


آسمان


اترک


ايرتور

پويا


تابان


زاگرس


سپهران


ساها


قشم


کاسپين


کيش


ماهان


معراج


نفت


هما

رصد آب و هوا و وضعیت پروازها

رصد اطلاعات پرواز توسط مسافرین

ایران ایر تور

آرشیو

آتا

آرشیو

آسمان

آرشیو

اترک

آرشیو

نفت

آرشیو

تابان

آرشیو

زاگرس

آرشیو

ساها، سپهران

آرشیو

قشم

آرشیو

کاسپین

آرشیو

کیش ایر

آرشیو

ماهان

آرشیو

معراج

آرشیو

هما

آرشیو

سایر ایرلاین ها

آرشیو

ایرلاین های خارجی

آرشیو